har ikke windows media player på serveren men har installeret vlc og det gør ingen forskel.
har nu prøvet følgende.
har to fysiske servere.
den ene
intel xeon 2 prossesore 2.4 ghz dual core
6 scsi diske samt controler køre raid 50
2 gb ddr ccm ram
styresystemet er windows 2008 sp 2 fuld opdateret
den anden
intel core duo 2.65 ghz
2 gb ddr2 ram
sata disk 300 gb
styresystem win xp sp3
på nr 2 maskine altså xp maskinen kan jeg smide 30 bots på og den går ikke engang ned på 100 fps
den første server køre på 10 fps. med mindre jeg har 8 bots så køre den 300-400 fps.
men det der undre mig er at den køre ned på 10 fps og lige som låser der ind til der er nogen døde så køre den langsomt op på de normale fps igen, og processoren ligger på 100% arbejde.
Kan det være at en rigtig server ikke "egner" sig til at køre srcds ?
selv om den køre ned på 10 fps bliver den dog på ingen måde ustabil alt andet køre normalt så det er ikke fordi den er overbelastet som sådan... men om det er fordi den bruger de andre kerner til alt muligt andet har jeg ingen anelse om.
Hvad med muligheden for at køre srcds på to kerner? så kan jeg da udelukke det er derfor?
Eller hvad med mere ram i den? den har jo pt 2 gb kan kun smide 1 gb mere i så er den fuld da mine ram stænger desværre kun er på 512 mb stykket....
og så vil jeg forstsætte med at rive hår ud af hovedet til en klogere end mig kommer med det gyldne råd
Måske man skulle stille et par flasker go rødvin på højkant, eller 6l cola