10-19-2007, 07:04 PM
Hallo mensen,
Ik wou graag een Counter-Strike Server maken om wat mee te expirimenteren. Ik heb eerder al eens een Garry's Mod server gemaakt op dezelfde manier, en ik weet dus ongeveer hoe dat moet.
Ik update hem met het commando:
hldsupdatetool.exe -command update -game "Counter-Strike Source" -dir .
Hij begint wel, download de dingen, maar dan blijft 'ie hangen op zoveel %, dat verschilt per keer. De ene keer op 95% en de andere keer weer op 45%.
Hij geeft deze error aan:
Connection Reset, WinSock Error 10054 "Connection reset by peer"
Ik heb meerdere mensen gezien met ditzelfde probleem, alleen was het probleem plotseling weer opgelost, of probeerden zij het op een andere computer waar hij hij wel werkte. Ik heb 3 verschillende PC's geprobeerd, waarvan 2 met XP en 1 met Vista. (Allemaal dezelfde error)
Dit zijn de specs van de Vista PC waar de server op moet komen:
AMD Athlon 2200+
1024 MB
GeForce Ti4200
De snelheid heeft er nog niet veel mee te maken dacht ik, maar ik post het toch maar even:
Download: ~3000 kbps
Upload: ~256kbps
Alvast bedankt,
Mathijs
Ik wou graag een Counter-Strike Server maken om wat mee te expirimenteren. Ik heb eerder al eens een Garry's Mod server gemaakt op dezelfde manier, en ik weet dus ongeveer hoe dat moet.
Ik update hem met het commando:
hldsupdatetool.exe -command update -game "Counter-Strike Source" -dir .
Hij begint wel, download de dingen, maar dan blijft 'ie hangen op zoveel %, dat verschilt per keer. De ene keer op 95% en de andere keer weer op 45%.
Hij geeft deze error aan:
Connection Reset, WinSock Error 10054 "Connection reset by peer"
Ik heb meerdere mensen gezien met ditzelfde probleem, alleen was het probleem plotseling weer opgelost, of probeerden zij het op een andere computer waar hij hij wel werkte. Ik heb 3 verschillende PC's geprobeerd, waarvan 2 met XP en 1 met Vista. (Allemaal dezelfde error)
Dit zijn de specs van de Vista PC waar de server op moet komen:
AMD Athlon 2200+
1024 MB
GeForce Ti4200
De snelheid heeft er nog niet veel mee te maken dacht ik, maar ik post het toch maar even:
Download: ~3000 kbps
Upload: ~256kbps
Alvast bedankt,
Mathijs