SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skins
du har jo bedt mig om at downloade

- Sm_SkinChooser HL2DM 2.0.zip
&
- skinchooserdownloads.ini

Jeg har udpakket zipfilen, og lagt mapperne ind i srcds, men jeg har stadig tekstdokumentet skinchooserdownloads.ini som jeg ikke ved hvor jeg skal putte ind. Det er hvor jeg er nået til, hvor skal skinchooserdownloads.ini puttes hen, og hvad skal jeg så gøre bagefter.
Reply
Du har lagt skinchooserdownloads.ini ind, skinchooserdownloads.ini ligger også i sm_skinchooser HL2DM 2.0.zip, og efter som du har lagt alt fra sm_skinchooser HL2DM 2.0.zip addons mappe ind i din addons mappe, er den jo lagt ind Big Grin
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
okay hvordan for jeg så skins til menuen?
Reply
Find de skins du vil have, og jeg så laver jeg en skins.ini og skinchooserdownload.ini til dig.
Sig også end de skal kunne vælges af alle, eller kun ct,t eller admins
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Jeg kan lægge et lille udsnit af den skins.ini fil jeg bruger på mine servere:
Code:
"Team1"
        {
            //Name to appear in submenu
            "Admin Arctic"
            {
                //path to the model file. This will automatically be precached
                "path"        "models/player/ics/t_arctic_admin/t_arctic.mdl"
            }
            "Admin Guerilla"
            {
                "path"        "models/player/ics/t_guerilla_admin/t_guerilla.mdl"
            }
            "Admin 1337"
            {
                "path"        "models/player/ics/t_leet_admin/t_leet.mdl"
            }
            "Admin Phoenix"
            {
                "path"        "models/player/ics/admin_t_fixed/terror.mdl"
            }
        }

Det burde da hjælpe noget på forståelsen. Team1 er Terrorist, og Team2 er CT
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
Tak for det lol554, vil stadig godt lave den for dig ap2670, du kunne også prøve selv
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
jamen når jeg åbner menuen, kommer der ingen skins frem!??!!
Reply
Du skal jo ligge nogle skins på din server, du kan finde nogen her og her og her er der admins skins.
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
okay hvor skal jeg putte dem ind, bare generelt ind i cstrike? så fletter mapperne sig selv?
og alle kan bruge de skins der er ikke? altså alle både admin og ikke-admin.
inden på den der techknows har jeg klikket på superhero skins, som øverst længere nede... men jeg finder ikke nogen steder hvor man downloader dem.
jeg vil gerne kunne have, at jeg fx har en admin menu og en non-admin menu, og så nogle af de skins jeg har er på admin menuen og de andre på non-admin menuen
Reply
1. Ja, bare kopiere de mapper som de i den fil du har downloadet.
2. Kan du selv bestemme med din skins.ini
3. Klik på f.eks Green Bastard og rul helt ned i bunden, og der er en knap som hedder Download Green Bastard
4. Laver du bare med skins.ini

Hvis du vil havde mig til at lave en skins.ini og skinchooserdownloads.ini, så sig hvilken skins du har downloadet, hvem skal kunne vælge dem(t,ct eller admin-t-ct) og hvad de skal hedde i menuen Big Grin
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Normal Menu:

CT

Teletubbies

Navne til de fire skins: Red Teletubbie, Green Teletubbie, Purple Teletubbie, Yellow Teletubbie

T

Ninja Turtles

Navne til de fire skins: Red Turtle, Green Turtle, Purple Turtle, Yellow Turtle

Admin Menu:

CT

Rul ned, og vælg fin_m91

Navn til skin: CT Model

T

Rul ned, og vælg skull_admin

Navn til skin: T Model
Jeg har ikke sat Teletubbierne ind i cstrike endnu, fordi der er to af vælge imellem ved ikke hvilken jeg skal vælge.
Reply
Håber at kunne få lavet en skins.ini og skinchooserdownloads.ini senere på aften.

Ang Teletubbierne, så skal du kopiere det fra /teletubbies_css_plugin_v0.5/cstrike/ og ind i din cstrike mappe.
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
okay tusind tak fordi du gider hjælpe Smile
Reply
Download skins.ini her og skinchooserdownloads.ini her
De skal begge to lægges i cstrike/addons/sourcemod/configs/, bagefter genstart din server Big Grin
Lige 2 ting til, da du lage Teletubbierne på din server, som du kopiere fra teletubbies_css_plugin_v0.5/cstrike/ så kopiere du vel ikke addons mappen med? (skulle du nemlig ikke Toungue)
Hvis ja,
Så slet
Code:
cstrike/addons/sourcemod/configs/teletubbies_css_download.ini
cstrike/addons/sourcemod/gamedata/teletubbies_css.gamedata.txt
cstrike/addons/sourcemod/plugins/teletubbies_css.smx
cstrike/addons/sourcemod/scripting/teletubbies_css.sp

Husk at tjekke "menuen" helt igennem for at tjekke end ALLE skins virker, og hvis du har lagt skinsene ind i din cstrike mappe på din pc så slet dem(din CS:S steam mappe, ikke game-server), vi skal jo også være sikker på at "download" virker, når det er gjort join din server, og lad den downloade skinsene, og se end alle virker, og bagefter rejoin din server, hvis den så begynder at downloade dem igen, har jeg nok lavet en fejl Big Grin (så skriver du bare her Toungue)
PS: Hvad er serveres ip ? Big Grin
For at dine admins kan bruge Admins skinsene skal de have "b"- Generic Admin. (Det jeg har sat det til) ("b"- Generic Admin kræves for at kunne åbne admin menuen, så kan de åbne admin menuen, kan de bruge admins skins)
Du kan også ændre det, så de skal have et andet "level", for at bruge admin skins.
Her er hvad du kan ændre det til.
Code:
" " - Public
"b"- Generic Admin
"g"- Mapchange Admin
"z"- Root Admin
"t"- Custom Admin
For at ændre åben skins.ini, og find "Admin" "b" og ændre "b" til det level du vil.
Læs om levelene her
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Skal mine skins (Teletubbies, Turtles osv) ind på C:/srcds/orangebox/cstrike/, eller C:/programmer/steam/steamapps/"brugernavn"/counter strike source/cstrike
min servers ip er 192.168.1.34
jeg prøvede med 90.184.56.248, men den sagde: Couldn't allocate any server port, eller noget i den stil..
OOOOOMG DEN DOWNLOADER SKINSENE Big GrinDDD
men en smuuuule lang download... ca 3-5 minutter
menuen åbner, der står kun Admin Models, og når jeg så vælger den kommer menuen ikke frem, men går bare ud... hvordan for jeg menuen op?
;(.......................
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 6 Guest(s)