SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skins
1. Skinsene skal selvfølelig ind ind din servers mappe C:/srcds/orangebox/cstrike/, det jeg sagde med CS:S steam mappe, var vis du også havde lagt din skins der ind, skulle du slette dem så vi kunne tjekke end download virker Big Grin

2. Du skal åbne den port du har i din start kommando (standard porten er 27015) udp for "game-server", tcp for rcon
3. Så virker download
4. Det er normalt, du kunne sætte fast download op, hvis du vil have det til at gå hurtigere, realchamp har lavet en guide, LINK

5. Har lige sat min egen test server op, og havde fuldstændig samme problem som dig, her er hvordan jeg løste det, sm_skinchooser HL2DM 2.0.zip var åbenbart kun til HL2DM
Så download sm_skinchooser 1.9.zip, og udpak den.
Kopiere sm_skinchooser 1.9/addons/sourcemod/plugins/sm_skinchooser.smx til cstrike/addons/sourcemod/plugins på din server, og genstart din server.
Du kan vis du vil, også kopiere sm_skinchooser 1.9/addons/sourcemod/scripting/sm_skinchooser.sp til cstrike addons/sourcemod/scripting på din server Big Grin (kilde koden, til sm_skinchooser)
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
jamen jeg kan ikke portforwarde da jeg åbenbart ikke har koden, jeg har den rigtige kode, og har adskillige gange prøvet at skrive den, men stadig når jeg klikker login, er det ligesom en genstarter siden
Reply
okay, men skins virker nu?
Find din router på http://portforward.com/ og følg Default Guide'en

<--- post nummer 200 YEH!!! Big Grin
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
(09-23-2010, 04:05 PM)klausenbusk Wrote:  <--- post nummer 200 YEH!!! Big Grin

Congratz :-)

@OnTopic - For at du ikke skal slide din DL hastighed op, så ville jeg anbefale at du fik købt et webhotel eller noget i den retning, eller en anden form for fastdl-service (hvis du altså gerne vil have alle de skins på). Mange dropper nemlig at forbinde til din server, når de skal bruge så lang tid på at downloade..
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
Eller du kunne prøve det her ap2670 (kræver ftp)
Som er noget være crap Big Grin (mente jeg ikke Big Grin)
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
(09-23-2010, 10:23 PM)klausenbusk Wrote:  Eller du kunne prøve det her ap2670 (kræver ftp)
Som er noget være crap Big Grin (mente jeg ikke Big Grin)

Nej, det var nemlig mig som mente at det var noget crap :-)
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
jeg kan ikke komme ind på min router tingting, skinsene virker ikke, tror nok jeg har skrevet det én gang før, men kan ikke selv se beskeden... når jeg kommer ind siger den bare Skins, Admin Skins, Cancel... det var meningen at jeg skulle have Admin Skins, og Normal Skins, og når jeg klikker Admin skins lukker menuen bare ned, totalt grimt.
Reply
Har du gjort som jeg har skrevet?
(09-23-2010, 12:55 AM)klausenbusk Wrote:  5. Har lige sat min egen test server op, og havde fuldstændig samme problem som dig, her er hvordan jeg løste det, sm_skinchooser HL2DM 2.0.zip var åbenbart kun til HL2DM
Så download sm_skinchooser 1.9.zip, og udpak den.
Kopiere sm_skinchooser 1.9/addons/sourcemod/plugins/sm_skinchooser.smx til cstrike/addons/sourcemod/plugins på din server, og genstart din server.
Du kan vis du vil, også kopiere sm_skinchooser 1.9/addons/sourcemod/scripting/sm_skinchooser.sp til cstrike addons/sourcemod/scripting på din server Big Grin (kilde koden, til sm_skinchooser)
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
link til sm_shinchooser 1.9.zip
okay nu har jeg gjort det, tester lige.
mærkeligt nok downloader den skins (igen)
når jeg får løn, om ca. 2 måneder køber jeg en splinter ny bærbar, 6 gb ram, 64 bit, ati radeon hd tingting... ja ellers en pænt god computer, så vil jeg nok have min server derpå, og så skal jeg også finde ud af alt det med portforwarde og lige købe en ny acc
seriøst fuck det har arbejdet meget på det nu lortet virker ikke!

Menu 1 - Admin Skins
Admin Skins Menu - Team1

INGEN ANDRE SKINS LORTE LORT
Reply
Hvis du har gjort som jeg har sagt, ved jeg ikke helt hvad problemet kan skyldes, og du har husket at genstarte din server?
<--- Ellers add, mig på steam, så kan vi nok fixe det Big Grin
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
add andreaspaludan
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)