SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[CSS] Internet, folk kan joine gennem ip, men ikke gennem fanen internet
Hej Smile

Jeg har problemer med at folk kun kan joine min server ved at skrive ipen og så connect foran i console (Side spørgsmål !! Hvordan ændre man sin synelige ip, i css til at være fx 83.XXX:XX:XX:27015 fra 194.162.XX.XX:27015 ?) Er det muligt at få det til at vise sig i server listen (internet)
Reply
(10-07-2009, 01:29 AM)Tmuska Wrote:  Side spørgsmål !! Hvordan ændre man sin synelige ip, i css til at være fx 83.XXX:XX:XX:27015 fra 194.162.XX.XX:27015?
Fysisk umuligt fra din side. Du kan skifte den ved at hoste ip'en fra en anden udbyder ellers ikke. (Udover A-Record).

Code:
Er det muligt at få det til at vise sig i server listen (internet)
Hvis den ikke selv gør det, så nej. Listen er bugged. Jeg har nemlig også haft en del problemer med den. Men så skiftede jeg over på min anden forbindelse og så virkede det!
Reply
Hvad er A-Recorder ?

Og hvordan anden forbindelse ? På samme router eller ?
Reply
(10-07-2009, 02:39 AM)Tmuska Wrote:  Hvad er A-Recorder ?
Det der gør det muligt at f.eks. at have connect realchamp.dk:27015

(10-07-2009, 02:39 AM)Tmuska Wrote:  Og hvordan anden forbindelse ? På samme router eller ?
Nej en anden udbyder eller få dem til at skifte den. (Koster nok penge).
Reply
Så hvordan får jeg A records ? og kan man ikke bare kalde sin server "ip":27015 ?

Ok.. vis jeg nu siger jeg får ny net udbder om 1 mådnede eller 2 ville det så virke ?
Reply
(10-07-2009, 03:11 AM)Tmuska Wrote:  Så hvordan får jeg A records ? og kan man ikke bare kalde sin server "ip":27015 ?

Ok.. vis jeg nu siger jeg får ny net udbder om 1 mådnede eller 2 ville det så virke ?

Hvis du ejer IP'en 88.88.88.88 opretter du en a-record på den. Så vil din server vist nok virke på den. Eller så er det omvendt. Kan ikke lige huske.

A-Record virker også nu. Men du skulle gerne få en ny ip hvis du skifter udbyder. Men alligevel kan du ikke bestemme hvilken en du får Smile
Reply
(10-07-2009, 03:47 AM)realchamp Wrote:  A-Record virker også nu. Men du skulle gerne få en ny ip hvis du skifter udbyder. Men alligevel kan du ikke bestemme hvilken en du får Smile

Det var nu ikke det jeg mente Big Grin Jeg mente om min server kunne blive vist i listen når jeg nu skifter host Smile

Og hvordan får jeg A-record ?
Reply
(10-07-2009, 04:04 AM)Tmuska Wrote:  
(10-07-2009, 03:47 AM)realchamp Wrote:  A-Record virker også nu. Men du skulle gerne få en ny ip hvis du skifter udbyder. Men alligevel kan du ikke bestemme hvilken en du får Smile

Det var nu ikke det jeg mente Big Grin Jeg mente om min server kunne blive vist i listen når jeg nu skifter host Smile

Og hvordan får jeg A-record ?

Det burde den. Men kan ikke love dig noget. Det virkede ved mig. Men jeg havde allerede 2 internet forbindelser, men så gik jeg i den anden og så virkede det hele. Uden nogen ændringer(udover router).

Jeg laver a record fra min hjemmesides kontrol panel.
Reply
Så hvordan kan jeg lave a-record ? Det er ikke et plugin eller hva Toungue ? Skal jeg havde en hjemme side for det ?
Reply
(10-07-2009, 04:10 AM)Tmuska Wrote:  Så hvordan kan jeg lave a-record ? Det er ikke et plugin eller hva Toungue ? Skal jeg havde en hjemme side for det ?

Det er ikke noget med SRCDS at gøre.

Når jeg laver den til min side, ber jeg bare domænet http://www.realchamp.dk om at sende dataen videre til min servers externe ip. Har ikke lige nogen idé om hvordan man gør uden for. Men jeg kan gøre det nemt igennem mit kontrol panel, som jeg har fået af min webhoster.
Reply
Ok Wink Er der nogen nem måde at gøre det på for folk som ikke har et web hotel Smile ? (Mig Big Grin)
Reply
(10-07-2009, 04:48 AM)Tmuska Wrote:  Ok Wink Er der nogen nem måde at gøre det på for folk som ikke har et web hotel Smile ? (Mig Big Grin)

Må der være. Men hvis der er, så kender jeg ingen andre metoder end den jeg har brugt, desværre. Men hvorfor vil du også have skiftet ipen? Er det ikke sygt lige meget? Big Grin
Reply
Joda ! Big Grin Men det er da lidt mere prof. ud med min hjemme ip Cool Og så kan vennerne kun joine gennem mig eller min rigtige ip.. derfor ville jeg gerne havde den Smile
Reply
(10-07-2009, 08:58 PM)Tmuska Wrote:  Joda ! Big Grin Men det er da lidt mere prof. ud med min hjemme ip Cool Og så kan vennerne kun joine gennem mig eller min rigtige ip.. derfor ville jeg gerne havde den Smile

Sæt kode på serveren? Big Grin
Reply
Jeg mener det er en ulempe at de ikke kan joine på andre måder end i gennem mig ;D eller ip,en de kan ikke joine gennem ipen da det er min servers egen. så jeg skal til at skrive den til dem.. Nu har de dog added de (De fleste af dem har)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)