SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[CSS] Internet, folk kan joine gennem ip, men ikke gennem fanen internet
(10-08-2009, 01:29 AM)Tmuska Wrote:  Jeg mener det er en ulempe at de ikke kan joine på andre måder end i gennem mig ;D eller ip,en de kan ikke joine gennem ipen da det er min servers egen. så jeg skal til at skrive den til dem.. Nu har de dog added de (De fleste af dem har)

Det er fordi du spiller på den lokalt. Og de kan ikke komme ind vha. af din lokale adgang. Havde du en anden forbindelse ville de sagtens kunne komme ind, hvis du var på den.
Reply
(10-07-2009, 03:47 AM)realchamp Wrote:  
(10-07-2009, 03:11 AM)Tmuska Wrote:  Så hvordan får jeg A records ? og kan man ikke bare kalde sin server "ip":27015 ?

Ok.. vis jeg nu siger jeg får ny net udbder om 1 mådnede eller 2 ville det så virke ?

Hvis du ejer IP'en 88.88.88.88 opretter du en a-record på den. Så vil din server vist nok virke på den. Eller så er det omvendt. Kan ikke lige huske.

A-Record virker også nu. Men du skulle gerne få en ny ip hvis du skifter udbyder. Men alligevel kan du ikke bestemme hvilken en du får Smile

Jeg har lært dig at bruge A-record Big Grin
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
(10-20-2009, 08:37 PM)lol554 Wrote:  
(10-07-2009, 03:47 AM)realchamp Wrote:  
(10-07-2009, 03:11 AM)Tmuska Wrote:  Så hvordan får jeg A records ? og kan man ikke bare kalde sin server "ip":27015 ?

Ok.. vis jeg nu siger jeg får ny net udbder om 1 mådnede eller 2 ville det så virke ?

Hvis du ejer IP'en 88.88.88.88 opretter du en a-record på den. Så vil din server vist nok virke på den. Eller så er det omvendt. Kan ikke lige huske.

A-Record virker også nu. Men du skulle gerne få en ny ip hvis du skifter udbyder. Men alligevel kan du ikke bestemme hvilken en du får Smile

Jeg har lært dig at bruge A-record Big Grin
Shhh! Nu forsvinder min værdighed Big Grin

5000POSTS!!!!!
Reply
sv_lan 0? Og det kan også bare være din ip som ligger langt fra de andres det betyder at steam som regl vil springe din server over og ikke liste den Sad
Reply
Hejsa Smile

Jeg så lige i skrev om a-records, og det lød ikke rigitgt alt sammen, så jeg opsumere lige Smile

en a-record gør det muligt at stille sit domæne ( hjemmesidenavn) ned til en ip.
f.eks.

srcds.com-> 34.343.345.644

Man kan oså lave underdomæner, som pejer på en ip. F.eks.
forum.srcds -> 34.343.345.644

Man kan oprette og ændre a-records der hvor man har sit domæn. Hvis man har domænet hos gratisdns, så er det dér man skl logge ind og ændre det. man bruger det normalt til, hvis man selv hoster hjemmesiden. så kan man oprette en a-record der hedder srcds.com der stiller ned til den server hvor hjemmesiden bliver hostet. Hvis man opretter / har sit domæne hos b-one eller surftown, så har d allerede oprettet en a-record fra startet af der peger ned på deres server, da indholdet af hjemmesiden ligger på deres server. men man kan så gå ind og opretter et underdomæne, som så pejer på ens egen css server. så når folk skal connecte kan de skrive:

connect forum-srcds.com

når folk så prøver at forbinde til det navn, så vil en dns server så oversætte til ipen, og så bliver de automatisk stillet ned til den ip serveren står.

Jeg håber det var en god forklaring, ellers vil jeg godt prøve igen Smile

Hilsen Neerup
Reply
(10-07-2009, 02:23 AM)realchamp Wrote:  [quote='Tmuska' pid='77199' dateline='1254842977']
Side spørgsmål !! Hvordan ændre man sin synelige ip, i css til at være fx 83.XXX:XX:XX:27015 fra 194.162.XX.XX:27015?
Fysisk umuligt fra din side. Du kan skifte den ved at hoste ip'en fra en anden udbyder ellers ikke. (Udover A-Record).

Det kan man godt. Man skal bare koble sit modem af et par timer og så får man en ny IP-adresse fra sin ISP's DHCP-server Toungue hvis man altså har dynamisk
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
Ej, det er faktisk ikke umuligt. Du kan købe en ny ip for ca. 1200 kr. Jeg kan ikke lige huske stedets navn, men det er dem der administrarere alle iper i hele verdenen. så det kan gdt lade sig gøre. Man kan da så også gå et skridt videre, og så leje en server i et andet land, og så lave en enten proxy eller vpn forbindelse til den server, så kan man jo også fixe det. ens srcds / css server kommer til at stå bag ens server.

Ja, der er muligheder Big Grin
Reply
(12-07-2009, 05:26 PM)Neerup Wrote:  Ej, det er faktisk ikke umuligt. Du kan købe en ny ip for ca. 1200 kr. Jeg kan ikke lige huske stedets navn, men det er dem der administrarere alle iper i hele verdenen. så det kan gdt lade sig gøre. Man kan da så også gå et skridt videre, og så leje en server i et andet land, og så lave en enten proxy eller vpn forbindelse til den server, så kan man jo også fixe det. ens srcds / css server kommer til at stå bag ens server.

Ja, der er muligheder Big Grin

Hvorfor vil folk have en ny ip?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)