SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
internet forbindelse fucker op
okay, så mit internet har kørt godt i ca 5 år,

men her de sidste par dage er det begyndt at fucke helt op.

nogle gange mister jeg internet forbindelse helt tilfældigt. og så kommer den tilbage cs 10 - 15 sekunder efter.

mit internet er blevet pænt langsom ca. 50 % af dets normale hastighed.

og jeg får helt ekstremt meget lag når jeg spiller spil, nogle gange får jeg lag i 5 sekunder også kører spillet smooth igen.( ja jeg har slået wireless zero configuration fra)

før da jeg spillede css fik jeg feglen fragment out of order i consolen. også nogle numre bag efter eksempel:

fragment out of order 20/5

PLUS de hjemme sider hvor jeg plejer at være signet ind hele tiden( youtube,srcds.com for eksempel, der skal jeg meget ofte manuelt logge ind næsten hver gang jeg kommer ind på hjemmesiden)

jeg tror måske det har noget med opendns at gøre.

en dag skiftede jeg til opendns men det virkede ikke rigtig, for nogle af de hjemmesider man skal bruge opendns for at komme ind på.
der kunne jeg ikke komme ind, der efter fjernede jeg opendns i min netværks indstillinger, også prøver jeg at komme ind på en hjemmeside som jeg ved jeg ikke kan komme ind på(tpb)(jeg donwloade IKKE ulovlige ting) der får jeg ikke den der advarsel med at jeg ikke må komme ind på den.

håber virkelig i kan hjælpe med det her.
Reply
Det kan godt være virus/vira.
Reply
ja det kunne det vel godt, sætter compen til at virus skanne imens jeg er i skole i morgen.
Reply
skummelhustler Wrote:ja det kunne det vel godt, sætter compen til at virus skanne imens jeg er i skole i morgen.

Min far havde et problem magen til. Hvad styresystem har du? Han havde WinXP Pro.
Reply
win xp pro her.
Reply
skummelhustler Wrote:win xp pro her.

Aha, tror du har fået en virus.
Reply
tror jeg nu ikke, jeg har skannet hele min computer med sophos antivirus og den fandt ikke noget.

men efter jeg genstartede hele mit netværk har problemet med internet forbindelsen der bare går væk, kun sket 1 gang.

men problemet med tpb og jeg ikke er signet ind på de der hjemmesider er stadig ikke løst
Reply
skummelhustler Wrote:tror jeg nu ikke, jeg har skannet hele min computer med sophos antivirus og den fandt ikke noget.

men efter jeg genstartede hele mit netværk har problemet med internet forbindelsen der bare går væk, kun sket 1 gang.

men problemet med tpb og jeg ikke er signet ind på de der hjemmesider er stadig ikke løst
Check dine procossesorer. Hvis du har en KillWin.exe, så er det en virus.

Ellers kontakt din udbyder, jeg har haft samme problem med mit internet, altså, at selve forbindelsen gik tabt. Da jeg prøvede at lave en statisk lan ip.
Reply
nope der er ikke noget der hedder killwin.exe

det der med at jeg ikke er subscribet ind automatisk inde på hjemmsider, og at jeg ikke kan komme ind på TPB, + jeg ikke får den der STOP advarsel fra tdc,

alt det skete efter jeg geninstallerede mit netværks kort's driver.
Reply
skummelhustler Wrote:nope der er ikke noget der hedder killwin.exe

det der med at jeg ikke er subscribet ind automatisk inde på hjemmsider, og at jeg ikke kan komme ind på TPB, + jeg ikke får den der STOP advarsel fra tdc,

alt det skete efter jeg geninstallerede mit netværks kort's driver.

Hmm underligt. Prøv at geninstallere dit netværks kort.
Reply
har geninstalleret netværks kortet, men det løste ikke nogen problemer desværre.
Reply
Har du lokal adgang? Og kig om dit netkort eventuelt kunne have taget skade. Jeg havde en USB pind til trådløst internet engang. Når den havde været tændt i omkring 5timer, så blev den satme varm og ville ikke være på nettet. Så skulle jeg tage den ud og køle den ned. Kan det være at det sker for dig?
Reply
kunne det sagtens være tjekker om lidt.
Reply
Okay Smile
Reply
har tjekket, det blev varmt men slet ikke så varmt så jeg ville tro man skulle bekymre sig om det.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 6 Guest(s)