SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
internet forbindelse fucker op
skummelhustler Wrote:har tjekket, det blev varmt men slet ikke så varmt så jeg ville tro man skulle bekymre sig om det.

Er det et USB stik eller sådan et som skal sættes i ens motherboard?
Reply
det er et der sættes på motherboardet.
Reply
skummelhustler Wrote:det er et der sættes på motherboardet.

Hmm, sikker på at du ikke har ødelagt selve kortet? Og virker nettet fint på en anden af dine computer?
Reply
jeg tror du har ret, nettet virker fint på de andre computere, og mit net er også ved at køre fint nu, har ikke haft problemer i et par dage.

men tak for hjælpen.
Reply
skummelhustler Wrote:jeg tror du har ret, nettet virker fint på de andre computere, og mit net er også ved at køre fint nu, har ikke haft problemer i et par dage.

men tak for hjælpen.

Så lidt.

Kan være du har rørt ved det imens selve computeren var tændt, kan godt give problemer.
Reply
Det har intet med dig at gøre, du siger din internet har kørt godt de sidste 5 år, så alt tyder på din modem er ved at være "slidt op" du ringer til udbydderen , og de kommer ud og skifter det og så kører det igen..

EDIT:
Jeg havde ikke set tidligere svar, men sker det igen, er jeg helt sikker på det er fra din udbydder den er gal.
Reply
(10-02-2009, 06:31 PM)Philip Wrote:  Det har intet med dig at gøre, du siger din internet har kørt godt de sidste 5 år, så alt tyder på din modem er ved at være "slidt op" du ringer til udbydderen , og de kommer ud og skifter det og så kører det igen..

EDIT:
Jeg havde ikke set tidligere svar, men sker det igen, er jeg helt sikker på det er fra din udbydder den er gal.

<----- min udbyder også. En router bliver ikke "slidt", dog kan det være at den skal støves af...
Reply
Jeg havde samme problem med min router, jeg opdatede driveren til netværkskortet og routeren og så var problemet væk. Jeg fik dog af vide fra mit teleselskab at en router gerne skal skiftes ud hvert andet år (Yousee).
Reply
(11-12-2009, 05:01 AM)Amo85 Wrote:  Jeg havde samme problem med min router, jeg opdatede driveren til netværkskortet og routeren og så var problemet væk. Jeg fik dog af vide fra mit teleselskab at en router gerne skal skiftes ud hvert andet år (Yousee).

Skal de jo sige, har haft min router i 5 år nu. Og den slår de fleste på market endnu Wink
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)