SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
I can't get my server online, please help :)
Miniziegler Wrote:Skal jeg have en statisk ip før det virker, eller er det ligemeget?
Nej det er lige meget. Men vil gøre det bedre hvis der er flere på dit netværk.

Miniziegler Wrote:Når der så ikke er noget forbindelse og port på http://www.canyouseeme.org hvad gør jeg så for at få den til at se forbindelse og port? ;s

Hvis den ikke viser at den kan se din port derinde, så har du ikke gjordt det rigtigt.

Se her...
Nu gik jeg ind og skrev port 27015.
Og jeg fik dette:
Code:
Error: I could not see your service on 87.*.*.* on port (27015)
Reason: Connection refused

Nu går jeg ind og laver en DMZ.

Ser sådan her ud:
[Image: dmz.jpg]

Og nu tog jeg testen igen(med min server kørende):
Code:
Success: I can see your service on 87.*.*.* on port (27015)
Your ISP is not blocking port 27015

Det vil sige at du nu kan tilslutte dig min Counter-Strike: Source server ved at skrive
Code:
connect 87.*.*.*:27015

I din Counter-Strike: Source konsol.

(Har lukket serveren nu)
Reply
Det vil sige at jeg skal slå min DMZ til på min router også mener du det vil virke? Smile
Reply
Ja, hvis du gør det rigtigt. Men det vil også virke selvom du ikke gjorde, bare at du lavede en port range.
Reply
Og hvordan laver jeg så en port range? Smile
Reply
Kig i din router, der skulle gerne være sådan en, hvis det altså er en lidt nyere router.

Ellers, hvis du ikke er bange for virus og ikke bruge den forbindelse der til økonomiske og finalcelle hændelser, kan du da godt lave en DMZ.

Men jeg advare dig, det tillader ALT trafik at komme ind.
Reply
Kan du sige hvad jeg skal skrive i min port range, eller er det forskelligt? Smile
Reply
Hmm nu her efter i går da mig og en ven spillede på den, fordi jeg havde DMZ slået til, så vil den kun adde en master server???
Reply
Miniziegler Wrote:Hmm nu her efter i går da mig og en ven spillede på den, fordi jeg havde DMZ slået til, så vil den kun adde en master server???
Men virker den stadigvæk, selvom du kun har én?

Miniziegler Wrote:Kan du sige hvad jeg skal skrive i min port range, eller er det forskelligt? Smile

27000-27040 TCP & UDP.
Reply
Serveren virker ikke online mere, da den kun har en master server ip. ;(
Reply
Kan det passe det hedder port triggering på min router? Wink Altså det der port range?
Reply
Det kan godt være, ja. Det hedder forskellige ting på forskellige routere.
Reply
Kan du sige noget om hvad der er galt med min server, siden der kun er en master server ip???
Reply
Kan du give et screenshot af din console når den loader? Og når den fejl der kommer frem.

Jeg har 2 af dem.
Reply
Har lige prøvet at starte min server, nu er der godt nok 2 masterserver ips... ?
/Confused xD...
Men så er der lige et problem mere :p
Når jeg installere cssdm, mani admin plugin, cssrpg, og source mod. virker det godt nok 1 gang, lige indtil jeg genstarter min server, eller den går ned af sig selv. Efter den har været nede 1 gang så vil den ikke mere så crasher den hele tiden, er det muligt at løse det? Smile
Reply
Hvis jeg smider et billede herind, af min router, kan du så se om det er port range, eller hvad det er? Wink

Attached Files
.jpg   Router.jpg (Size: 141.59 KB / Downloads: 5)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 7 Guest(s)