SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
I can't get my server online, please help :)
Miniziegler Wrote:Hvis jeg smider et billede herind, af min router, kan du så se om det er port range, eller hvad det er? Wink
Ja det vil da være en god idé. Smile

Miniziegler Wrote:Har lige prøvet at starte min server, nu er der godt nok 2 masterserver ips... ?

Underligt. Toungue

Miniziegler Wrote:Men så er der lige et problem mere :p
Når jeg installere cssdm, mani admin plugin, cssrpg, og source mod. virker det godt nok 1 gang, lige indtil jeg genstarter min server, eller den går ned af sig selv. Efter den har været nede 1 gang så vil den ikke mere så crasher den hele tiden, er det muligt at løse det? Smile
Prøv og fjern alle CSS: DM, Mani Admin Plugin, MetaMod, CSS:RPG og SourceMod.

Hvis serveren så virker, så prøv og tilføj én ting af gangen, til du finder ud af hvilken en af dem der forsager fejlen. Vil gætte på det enten er Mani Admin Plugin eller CSS:RPG.
Reply
Jeg mener problemet stoppede da jeg fjernede css:rpg, men er der så et andet rpg mod?? Smile Og Billedet er på posten. Smile
Reply
Ja det er et RPG mod skrevet i Python til Eventscripts 2.0. Det er fint nok.

Sådan ser den normal ud.
[Image: normal.jpg]

Og prøv og indtaste dette...
[Image: normal2.jpg]
Reply
Tusind tak, det hjalp med at lave port range. Ved du om der er nogen forskel på om jeg kører med ledning fra min router til min computer eller er det bare det samme som at køre uden ledning? Smile
Reply
Er det muligt at få et Css:dm uden sourcemod, jeg kan ikke lide det mod, og jeg vil ha mani admin plugin? Smile
Reply
Miniziegler Wrote:Er det muligt at få et Css:dm uden sourcemod, jeg kan ikke lide det mod, og jeg vil ha mani admin plugin? Smile
Ja. Men så skal du have en tidligere version. Og hvorfor kan du ikke lide SourceMod?

Miniziegler Wrote:Tusind tak, det hjalp med at lave port range. Ved du om der er nogen forskel på om jeg kører med ledning fra min router til min computer eller er det bare det samme som at køre uden ledning? Smile

Ja det har det.

Kable er mere stabilt og så mister du ikke så mange pakker i forhold til trådløst.
Reply
Counter-Strike: Source DeathMatch 0.97Beta: http://www.bailopan.net/cssdm/files/0.97/cssdm-0.97.zip

Kræver MetaMod men ikke SourceMod.
Reply
Fordi, jeg syntes modet mangler mange ting i forhold til mani admin plugin Smile
Reply
Det kan meget mere end du aner så Wink

Men det er ikke standard, du skal selv ligge diverse ting ind. Det er ikke særligt svært, du kan endda lave dit eget.
Reply
Hvad skal jeg skrive i metaplugins
Reply
Ahh lol vidste jeg ikke Toungue
Reply
Har fundet ud af, hvad jeg skal skrive. Kan du ikke give mig et link til et rpgmod der ikke crasher, og jeg har admin rettighederne til? Toungue
Reply
Python's "Sourcerpg" til eventscripts var fint nok, men jeg havde ikke admin rettighederne til addon'et ;(
Reply
Miniziegler Wrote:Python's "Sourcerpg" til eventscripts var fint nok, men jeg havde ikke admin rettighederne til addon'et ;(
Du skal bare installere es_auth. Tror nok det er sådan det hedder.
http://www.eventscripts.com/pages/Group_auth

Miniziegler Wrote:Har fundet ud af, hvad jeg skal skrive. Kan du ikke give mig et link til et rpgmod der ikke crasher, og jeg har admin rettighederne til? Toungue
http://www.cssrpg.com/forums/viewtopic.php?t=488

Miniziegler Wrote:Hvad skal jeg skrive i metaplugins

Til hvilket plugin?
Reply
Det der cssdm. Men har fundet ud af det Smile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)