Jeg har siddet hele dagen og prøvet at finde ud af hvordan jeg "port forward" min router eller hvad det hedder..
Har hentet tonsvis af programmer som siges at skulle kunne hjælpe, men dog ingen succes..
Har og er inde på http://www.portforward.com
Men kan ikke finde min router, har dog taget 1 ud af de 2 der var, som var tættest.
Jeg prøver at gøre så jeg kan få min dedicated server op at køre og kunne lave en server i warcraft 3
12-31-2008, 05:57 AM (This post was last modified: 12-31-2008, 05:58 AM by realchamp.)
Nej, jeg vil ikke have folk som jeg ikke kender på MSN.
(Ta' det ikke personligt, det siger jeg til alle folk, som jeg ikke kender) - det er os meget nemmere her, syntes jeg.
- Hvordan gør jeg :p
Og har været derinde, det hjælper hat lige pt?
For jeg er ved at gå 100% ned, hvis jeg ikke snart får min Source server op at køre :/
Jeg har server klar og det hele, men kan du ikke forklare hvordan og hvorledes? Sidder og venter spændt på svar hver gang ^^
Og har prøvet det der står på hjemmesiden..
Det med at "logge på routeren" Uden succes
12-31-2008, 06:30 AM (This post was last modified: 12-31-2008, 06:33 AM by realchamp.)
F.eks. Hos mig skal jeg bruge 192.168.1.1 i min browser.
Så kommer den op og spørger efter et username og password. Det indtaster jeg så, det virker perfekt .
172.17.7.74 - det er den ip dine venner skal have for at kunne joine din server, (altså: 172.17.7.74:27015) - når du har portforwarded.
Men jeg kan så se ud fra dit screenshot, at din standardgateway er 172.17.0.1 - Nu skal du bare bruge den IP i din browser(copy & paste den ind), og tryk så enter, også skal du bare skrive username og password.
12-31-2008, 06:56 AM (This post was last modified: 12-31-2008, 06:56 AM by realchamp.)
Ved det ikke rigtigt, kender ikke til dem.
Men, du kunne da prøve at ringe til dem, og spørge ad, jeg tror ikke at de bider .
Ellers ved jeg ikke lige hvorfor, har aldrig selv haft problemer med det. Så kan ikke rigtigt hjælpe mere, desværre. Jeg kunne prøve at høre en ven, jeg har, men kan ikke lige sige hvornår du får svar på det. Men prøv lige at ringe til dem, kunne godt være de viste noget om det.
Eller, hvis du har en anden router, kunne du så sætte den til? I stedet for den du har nu. Det kunne godt være din router der er problemet, at den ikke har software til det. (Jeg mener altså, den ikke er lavet til at der skal være et "panel" - som du kan bruge, til at styre den med).
Jeg vil prøve at ringe til dem, men tak for hjælpen alligevel
Der er VIRKELIG mange som har problemer med det her som jeg kan forstå ^^
Hvorfor skal det være så skide svært ?
- Tjen penge? Lav 1 program som ændrer det, let og uden problemer, som koster næsten INGENTING !
sådan noget som 5-10kr, så den sgu hjemme, for der kommer altid nye folk til
Så lidt da. Men jeg tror ikke de vil tage penge for det, hvis det nu skulle kunne hoste 5 - 10kr,- Det er nok lidt for lidt at tjene.
Så hvis der er et/kommer et, vil det nok være gratis