SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problemer med router
Jeg har siddet hele dagen og prøvet at finde ud af hvordan jeg "port forward" min router eller hvad det hedder..
Har hentet tonsvis af programmer som siges at skulle kunne hjælpe, men dog ingen succes..

Har og er inde på
http://www.portforward.com
Men kan ikke finde min router, har dog taget 1 ud af de 2 der var, som var tættest.

Jeg prøver at gøre så jeg kan få min dedicated server op at køre og kunne lave en server i warcraft 3 Smile

Håber i bringer lys over min mørke tid Cool
Reply
Altså, jeg kan fortælle dig hvilke port du skal åbenende, uanset hvilken router du har Smile.

Bare sig til, så finder jeg dem lige. Kan ikke lige huske dem i hovedet Smile
Reply
Scientific-Atlanta / WebSTAR-EPC2100-series
hvordan gør jeg ? xD
- kan jeg ikk få din mail, så det lettere?
- Over msn ?
Reply
Nej, jeg vil ikke have folk som jeg ikke kender på MSN.
(Ta' det ikke personligt, det siger jeg til alle folk, som jeg ikke kender) - det er os meget nemmere her, syntes jeg.

Her er din router(en mangen til, tror jeg Smile)
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Scientific-Atlanta/WebSTAR-EPC2434/Counter_Strike.htm

Du skal åbenende de porte der er beskrevet deri.

Altså:
Code:
1200 UDP & TCP
27000 - 27050 TCP
27000 - 27050 UDP

Prøv at åbenende dem og prøv så og se om det virker Smile.
Reply
- Hvordan gør jeg :p
Og har været derinde, det hjælper hat lige pt?
For jeg er ved at gå 100% ned, hvis jeg ikke snart får min Source server op at køre :/

Jeg har server klar og det hele, men kan du ikke forklare hvordan og hvorledes? Sidder og venter spændt på svar hver gang ^^
Og har prøvet det der står på hjemmesiden..
Det med at "logge på routeren" Uden succes Sad
Reply
Altså, når gu går ind på http://192.168.1.1(eller hvad den nu er hos dig) - Kommer den så op og spørger efter et "username" og "password"?

Og dem kender du ikke? At forstå?
Reply
Okay, er nået et skridt længere, men 1 ting virker ikke nu Smile
Den vil ikke komme frem med username: og pass: :/

Min ip er 172.17.7.74
Min routers er 172.17.0.1
Eller har jeg forstået forkert?

- Har tilføjet et screenshot af det Smile

Attached Files
.jpg   55555555555.jpg (Size: 90.2 KB / Downloads: 6)
Reply
F.eks. Hos mig skal jeg bruge 192.168.1.1 i min browser.
Så kommer den op og spørger efter et username og password. Det indtaster jeg så, det virker perfekt Smile.

172.17.7.74 - det er den ip dine venner skal have for at kunne joine din server, (altså: 172.17.7.74:27015) - når du har portforwarded.

Men jeg kan så se ud fra dit screenshot, at din standardgateway er 172.17.0.1 - Nu skal du bare bruge den IP i din browser(copy & paste den ind), og tryk så enter, også skal du bare skrive username og password.
Reply
Den vil simpelthen ikke, mester :/

http://www.piratgruppen.org/forum/archive/index.php/t-65775.html
Han har samme problem, og det hjalp heller ikke mig :O

- Nogen idé? Smile
Reply
Hmm, prøv så med:

172.17.7.74
192.168.1.1
192.168.0.1

Ellers ved jeg ikke lige, den har altid virket med den ip hos mig.
Reply
Desværre :/
Vil ringe ind til dem som står for vores net efter nytår, men ved bare ikke om de kan hjælpe på nogen måde?

Det er ejbynet.dk som står for det, hvis det kan kaste lys over sagen? Smile
Reply
Ved det ikke rigtigt, kender ikke til dem.

Men, du kunne da prøve at ringe til dem, og spørge ad, jeg tror ikke at de bider Smile.

Ellers ved jeg ikke lige hvorfor, har aldrig selv haft problemer med det. Så kan ikke rigtigt hjælpe mere, desværre. Jeg kunne prøve at høre en ven, jeg har, men kan ikke lige sige hvornår du får svar på det. Men prøv lige at ringe til dem, kunne godt være de viste noget om det.

Eller, hvis du har en anden router, kunne du så sætte den til? I stedet for den du har nu. Det kunne godt være din router der er problemet, at den ikke har software til det. (Jeg mener altså, den ikke er lavet til at der skal være et "panel" - som du kan bruge, til at styre den med).
Reply
Jeg vil prøve at ringe til dem, men tak for hjælpen alligevel Smile
Der er VIRKELIG mange som har problemer med det her som jeg kan forstå ^^
Hvorfor skal det være så skide svært ?
- Tjen penge? Lav 1 program som ændrer det, let og uden problemer, som koster næsten INGENTING ! Big Grin
sådan noget som 5-10kr, så den sgu hjemme, for der kommer altid nye folk til Wink

- Endnu engang tak herfra =)
Reply
Så lidt da. Men jeg tror ikke de vil tage penge for det, hvis det nu skulle kunne hoste 5 - 10kr,- Det er nok lidt for lidt at tjene.
Så hvis der er et/kommer et, vil det nok være gratis Smile
Reply
rigtigt nok hehe Big Grin
Lige et hurtigt spørgsmål ? - Er du virkelig kun 15, med den viden? :o
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 7 Guest(s)