SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[DANSK] [Counter-Strike: Source] Installere zBlock
SRCDS.com Tutorials, Installere zBlock

Download
Først og fremmest skal du downloade zBlock fra udviklerens hjemme side, som du kan finde her:
http://zblock.mgamez.eu/files.htm
Det er lige meget hvilken mirror du tager.

Installation:
Nu da vi har downloaded zBlock kan vi starte med at udpakke den.
Du skulle nu have en tilsvarende fil(version nummeret kan variere):
[Image: installation01.png]

Nu skal du åbne den ny udpakket mappe og så skulle du se følgende filer.
[Image: installation02.png]

Du skulle gerne se en addons og en cfg mappe, samt 3 andre filer.
Hvis du har brug for mere information kan du spørge her eller ta' brug af deres genvejs filer.

Nu er det på tide at flytte vores mappe over i vores SRCDS installation. (C:\srcds\orangebox\cstrike)
Du skal gå ind i følgende mappe og så skulle det gerne se sådan her ud. Det kan være, at du allerede har en addons mappe. Det gør ikke noget.
[Image: installation03.png]

Nu skal så kopiere de to mapper, som vi fandt i vores mappe tidligere, nemlig addons mappen og cfg mappen.
[Image: installation04.png]

Det kan være at den siger at der allerede findes en cfg mappe. Det betyder ikke noget, du vælger bare Ja når den spørger(vis den gør).
Nu er zBlock installeret og du kan nu smutte ind i din cfg mappe hvor der befinder sig en zblock.cfg fil.
[Image: installation05.png]

Den burde du tage et kig på før du starter serveren, så at du kan konfigurere den til dit behov.

Nu skal du så bare genstarte din server, så skulle det gerne virke.

Tillykke, du har nu installeret zBlock.

Credits

realchamp - Ansvarlig og har lavet denne guide.

Opdateringer
  • 15 januar 2011: Fik opdateret guiden, rettet stierne til med OrangeBox og erstattet de forsvundne billdere.

Half-Life 2, Counter-Strike Source and Day of Defeat Source are trademarks and/or registered trademarks of Valve Corporation.
Copyright ©2011 SRCDS.com
Opdateret Smile
Må min "Læs mig først" tråd blive en Important Thread?
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
(01-16-2011, 08:45 AM)klausenbusk Wrote:  Må min "Læs mig først" tråd blive en Important Thread?

Kan jeg ikke lige svare på.

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)