SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Læs mig først
Exclamation 
Læs venligst hele denne tråd, før du operetter en ny tråd!
Du bør også tjekke FAQ'en før du opretter en tråd (hmm realchamp?)

Hvis du har et problem, bedes du oprette en ny tråd og give os følgende oplysninger.
Hvis du ikke gør dette, vil vi i nogle tilfælde ikke kunne hjælpe dig, og du vil forhåbentlig blive sendt tilbage til den her tråd med dette billede:
[Image: srcds-read-me.jpg]

Når dit problem er blevet løst, bedes du venligst tilføje [løst] til begyndelsen af din tråds navn, for at gøre det lettere for folk med samme problemer at finde en løsning.

BASIC INFO
Server OS: Specifikker version. eks: Windows Server 2003 64-bit
Processor: Skriv din model, antal fysiske kerner per processor, og klok speed (i GHz). Skriv også hvis hyperthread er aktiveret (P4s).
Ram: I GB. Speed ikke påkrævet.
Spil: Hvilket spil du har problemer med. Dette er vigtigt!
Start Up Kommando: Den fulde kommando. Hvis du bruger et batch script, skriv den fulde kommandolinje der bruges til at starte serveren med.
Admin Mods/Plugin: Enhver admin mods samt plugin, der anvendes som Mani, SourceMod, MetaMod, og BeetlesMod

INSTALLATION INFO
(Dette er kun nødvendig, hvis du har problemer med at installere en server)
Fuld installation Kommando: Den FULDE kommando. Hvis du bruger et batch script, skriv den fulde kommandolinje der bruges til at installere serveren.

NETVÆRK OG BÅNDBREDE INFO
(Dette er kun nødvendig, hvis du har et slot-count, båndbredde, eller forbindelse problem/spørgsmål.)
Båndbrede: Skriv din op og download speed, find den ved hjælp af et site som speedtest.net
Router: Skriv din routers info. Skriv også hvis serveren er forbundet via trådløs (Trådløs anbefales IKKE!!)
Lokal IP på Serveren: Dette er normalt 192.168.1.* eller 10.0.0.*
Eksterne IP: Brug et site som whatismyip.org
Port Forwarding Skærmbilleder: Vedhæft venligst skærmbilleder af ALLE dine port forwardinger.
Hvis du hoster din server, og spiller på den samme computer bedes du læse: DENNE TRÅD (Engelsk)
Hvis du har et ikke-typisk hjemmenetværk, beds du lave et lille diagram.
Typisk Hjemmenetværk: [Server] --> [Router] --> [Modem] --> [Internet]

CONFIG PROBLEMER/SPØRGSMÅL
For problemer/spørgsmål med server.cfg, skriv filen ind i din tråd med code tag.

Læs mig først link
Code:
[url=http://forums.srcds.com/viewtopic/15964][img]http://mooga.gottweb.net/images/srcds/srcds-read-me.jpg[/img][/url]

Kredit
Mooga: Oprindelige tråd.
Klausenbusk: Oversættelse til dansk
Skriv gerne, hvis du har ser ting som mangler, eller noget som eventuelt skulle skrives om (eller noget andet) Big Grin
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Code:
"Tjek også Ofte stillede spørgsmål sektion, før du opetter en ny tråd"
Du bør også tjekke FAQ'en før du opretter en tråd*
Code:
"villle vi"
vil vi*
Code:
"ville forhåbentlig"
vil*
Code:
"sendt tilbage til den tråd"
sendt tilbage til denne tråd (eller den her tråd)*
Code:
"Jeg orker ikke at tjekke mere"
Resten må du selv tjekke efter.
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
Måske skulle jeg til at læse mine indlæg lidt bedre igennem, før jeg poster dem Big Grin
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)