SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
installatie error
Ik ben op dit gebied met game servers nog een noob, maar ik wil een servers starten. Effe gegoogled, kwam hier uit, programma gedownload, geinstalleerd, en daarna beginnen de problemen. Zoals de guide zegt, moet je in cmd naar de srcds folder gaan en hldsupdatetool opstarten. Hij download de nieuwe versie, maar stopt daarna met de melding dat de oude hldsupdatetool wel gerenamed is maar dat het bestand er nog is. Ik kom daarna niet meer verder...

kan iemand helpen???
Reply
oh je bent nederlands!

Check even je PM, als je verder nog vragen hebt hoor ik het wel.
Join the Source Dedicated Server Support Group on Steam Community!
Source Dedicated Server (SRCDS)
Free to join, Live support! (When available)

http://forums.srcds.com/viewtopic/5114
Reply
Ehm? Misschien handiger om het hier te plaatsen, hebben anderen er ook nog wat aan ///

Voorbeeld:

Quote:hldsupdatetool -command update -game "Counter-Strike Source" -dir D:\Gameservers\server1.onlydutch.nl -retry

Zet dit in een txt file en noem die: update.bat, opslaan en erop klikken en je download/update een CSS server.
[Image: banner.gif]

Reply
Code:
C:\srcds>hldsupdatetool -command update -game "Counter-Strike Source" -dir D:\Ga
meservers\server1.onlydutch.nl -retry
Checking bootstrapper version ...
Getting version 17 of Steam HLDS Update Tool
Downloading. . . . . . . . . .
Unable to update: renamed HldsUpdateTool.exe but the file is still there

even letterlijk gekopieerd... dit is dus die foutmelding... en helaas werkt die batch niet Sad

Miss dat iets meer info handig is over mn sys:
AMD Athlon 3800+ X2 2Ghz
512Mb DDR 333mhz
1x250gb & 1x200gb
Ati Radeon X1300 512mb
20mbit down, 1mbit up
Win xp pro sp2
Reply
Je moet wel de dir wijzigen naar de dir waar jij je hldsupdatetool hebt.

Enige wat je nodig hebt is die .bat file + hldsupdatetool.exe

Reply
Ik heb nu geprobeerd om een andere dir te pakken (c:\srcds2) ipv waar hij in is geinstalleerd (c:\srcds) en geprobeerd om de batch te draaien met het installatie prog (d:\download) en ik blijf nog steeds bovenstaande melding krijgen Sad
Reply
je zet de hldsupdatetool en de .bat file in dezelfde dir als je srcds wil installeren en past die dir aan in de .bat file.

Reply
gedaan maar helaas Sad nog geen verbetering Sad
Reply
hollanda handige bat file heb je daar ik vergat dat lijntje en moest iedere keer terugsurfen naar de site
Reply
Een handig bestand... ma hier werkt ie nie Sad hollandia toevallig msn oid?
Reply
Je kunt mij gewoon op MSN toevoegen als je wilt, check me profile.
Dan kan ik ook eventueel de geupdate install geven. Misschien helpt dat
Join the Source Dedicated Server Support Group on Steam Community!
Source Dedicated Server (SRCDS)
Free to join, Live support! (When available)

http://forums.srcds.com/viewtopic/5114
Reply
http://www.onlydutch.nl/Downloads/SRCDS.exe

Reply
argh... ik geloof echt dat da bestand bij meeste mensen zal werken ma ik probeer het ma hij werkt niet :s zie je straks wel op msn... hoop dat het dan wel werkt *-)
Reply
gelukt =D
Reply
Ik ben nog steeds blijven Verdrietig en hier kan je me gewoon toevoegen op MSN als je wilt. Ik geloof echt dat de meeste mensen da bestand zal werk probeer ik zondag maandag dat hij niet werkt.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)