SRCDS Steam group


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problemen met install van server
#1
Hi,

Het is niet de eerste keer dat ik zit te vloeken bij het opstarten van een server. Ik soms naar lans en daar moet ik dan ook de servers opstarten maar ik ben het beu om maar een 33 tick te hebben daarom zou ik graag via dit programma een beter server opstarten. Maar ik heb wederom problemen.

1/ moet je ook hl2 deathmatch downloaden om de server van css te kunnen draaien.
2/ hoe groot is jullie srcds folder?

Ik heb dus zitten downen en ik ben gestopt als hij files van hl2 begon te dowenen. dan voer ik datregeltje in en het werkt niet. Want hij vind de srcds.exe file niet wat doe ik mis??


Mvg TorQ
Reply
#2
srcds CSS dedicated server is ongeveer 1 GB, lees dit:

http://whisper.ausgamers.com/wiki/index.php/Tickrate
[Image: banner.gif]

Reply
#3
Dus zelfs wil ik geen hl2 deathmatch spelen ik moet toch die 1 gb downen
Reply
#4
Je hebt al die files nodig, per game zijn maar enkele folders anders.
[Image: banner.gif]

Reply
#5
Ik heb dus alle files gedownt.
Server loopt perfect.
Ening probleem de mensen in mijn huis zien mijn ip niet op hun lan lijst.
Wat kan ik doen om dit te verhelpen? Ik wil hem dus proberen te draainen op ene pc in mijn huis en dat de andere cunnen connecten.
Dit is enkel maar om te proberen dus, als alles goed werkt zal ik de files verplaatsen naar de andere pc die boven staat die ik dan meeneem naar de lans. Mijn vraag kan ik gewoon die files op een usbstick plaatsten en die dan copieren op de pc boven?
Reply
#6
Deze pc waar ik nu op probeer is redelijk oud

512mb
Intel 3ghz single geen duo cpu

De lan pc is 3500+, ook 512 mb zou ik kunnen een deftige 100 tick server maken voor max 10 maar meestal 4 mensen plus een source tv en dan zelf ook nog eens source draaien en zelf spelen?
Reply
#7
Meer problemen. uit de log van de server.

UNKNOWN COMMAND -TICKRATE
UNKNOWN COMMAND "SV"

ERROR MATERIAL SPIRTIS BUBBLE: PROXY "ANIMATED TEXTURES NOT FOUND"

EN DAN NOG IETS VAN 0 PROCENT VAN DE 2.1 MEGABYTE

kan er me iemand helpen?
Reply
#8
na sv komt geen spatie maar een underscore.. check dat even in de scripts
Reply
#9
Staat nergens spatie na. Ik heb deze config
Reply
#10
// Main Config File by Drocona



/////////// *Server password and info*\\\\\\

// Server ip (to avoid RCon problems)
ip 127.0.0.1

// Internet= 0     LAN= 1
sv_lan 1

// 0=US East coast, 1=US West coast, 2= South America, 3=Europe,
// 4=Asia, 5=Australia, 6=Middle East, 7=Africa and 255=world.
sv_region 3

// Servername
hostname TorQ 100 tick Warserver

// Rcon password
rcon_password ********

// Number of minutes to ban users who fail Rcon authentication
sv_rcon_banpenalty 0

// Max number of times a user can fail rcon authentication before being banned
sv_rcon_maxfailures 0

// Number of times a user can fail rcon authentication before being banned
sv_rcon_minfailures 0

// Number of seconds to track failed rcon authentications.
sv_rcon_minfailuretime 20

// Game password
// sv_password pcw

// Download URL for custom files
sv_downloadurl **********



//////////////// *Game Settings* \\\\\\\\\

// Buytime at the begin of a round (in minutes)
mp_buytime 1

// Sets the amount of starting money, max=16000
mp_startmoney 8000

// C4 Countdown timer (in seconds)
mp_c4timer 30

// Enable flashlight= 1      Disable flashlight= 0
mp_flashlight 1

// Enable Footsteps= 1      Disable Footsteps= 0
mp_footsteps 1

// Enable Fallingdamage= 1      Disable Fallingdamage= 0
mp_falldamage 1

// Maximum hostage kills to boot a player (Disable= 0)
mp_hostagepenalty 0

// Timelimit (in minutes)
mp_timelimit 45

// Maximum frags a player can get until mapchange
mp_fraglimit 0

// Amount of wins per team to end game (Disable= 0)
mp_winlimit 0

// Amount of wins in total to end game (Disable= 0)
mp_maxrounds 0

// Time per round (in minutes) ((Min= 1  Max= 9))
mp_roundtime 3

// Sets the time before players can move in the beginning of a round (in seconds)
mp_freezetime 4

// Toggles the forcing of clients to join teams to make it balanced. 1=on and 0=off
mp_autoteambalance 1

// Sets the maximum number of player differences (Disable= 0)
mp_limitteams 2

// Friendly Fire (Enable= 1     Disable= 0)
mp_friendlyfire 1

// Kill a player next round if he Teamkilled someone (Enable= 1     Disable= 0)
mp_tkpunish 0

// Kick idle/team-killing players (Enable= 1     Disable=0)
mp_autokick 0

// Kick players who team-kill within this many seconds of a round restart.
mp_spawnprotectiontime 5

// After this many seconds without a message from a client, the client is dropped
sv_timeout 60

// Restrict spectatorcamera view for dead players (Enable= 1     Disable= 0)
mp_forcecamera 0

// Controls what information player can see in status bar (All= 0,  Team Names= 1,  No Names= 2)
mp_playerid 0

// Allow Spectators or not (Enable= 1     Disbale= 0)
mp_allowspectators 0

// World gravity settings (Default= 800)
sv_gravity 800

// Maximum velocity an object can have ingame (Default= 3500)
sv_maxvelocity 3500

// Maximum speed a player can move (Default= 350)
sv_maxspeed 350




////////////// *Connection Options* \\\\\\\



//tickrate
-tickrate 100

// Max bandwidth rate allowed on server (0= unlimited     max= 20000)
sv_maxrate 3000

// Min bandwidth rate allowed on server (0= unlimited     4000= good for blocking 56k)
sv_minrate 0

// Minimum updates per second (Maximum= 100    increasing this will take more cpu power)
sv minupdaterate 10

// Maximum updates per second (Maximum= 100    increasing this will take more cpu power)
sv_maxupdaterate 100

// Frame rate limiter
fps_max 500

// Allow clients to download files (Enable= 1     Disable= 0)
sv_allowdownload 1

// Allow clients to upload files like spraylogo's (Enable= 1     Disable= 0)
sv_allowupload 1

// Enable player lag compensation (Enable= 1     Disable= 0)
sv_unlag 1

// Amount of time in seconds a player can spray their decal
decalfrequency 20



//////////// *Logging and Misc* \\\\\\

// Creates a logfile (Enable= on      Disable= off)
log on

// Log server bans in the server logs (Enable=1     Disable= 0)
sv_logbans 1

// Log echo information in the console (Enable= 1     Disbale= 0)
sv_logecho 1

// Log server information in the logfile (Enable= 1     Disable= 0)
sv_logfile 1

// Log server information to only one file (Enable=1     Disable= 0)
sv_log_onefile 1

// Folder where logs will be saved
sv_logsdir E:\CSSDS\cstrike\logs\

// Voice Codec to use (specify DLL without the DLL extension)((Default= vaudio_miles))
sv_voicecodec vaudio_miles

// Enable microphone (Enable= 1      Disable= 0)
sv_voiceenable 0

// Allow players to hear all other players (Enable= 1     Disable= 0)
sv_alltalk 0

// Enable HLTV on the Server (Enable= 1     Disable= 0)
sv_hltv 1

// Cheats (Enable= 1     Disable= 0)
sv_cheats 0

// Client ability to pause the server (Enable= 1      Disable=0)
sv_pausable 0

// Force clients to pass consistencycheck for critical files (Enable= 1     Disable= 0)
sv_consistency 1

// Amount of time players can chat after the game is over (in seconds)
mp_chattime 15

// If not 0 then game will restart in the specified number of time (in seconds)
mp_restartgame 0

// Execute files on startup (these are placed in the "srcds\cstrike\cfg\" folder)
// Input syntaxis: "exec nameofyourscript.cfg
Reply
#11
die tickrate command heb ik zelf aan toegevoegd maar die werkt blijkbaar ook niet iemand een idee?
Reply
#12
yyyDit is dus een fotoke van de server iemand zeggen wat er niet klopt


Attached Files
.jpg   drar.JPG (Size: 63.55 KB / Downloads: 11)
Reply
#13
c:\srcds\srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust2 -maxplayers 10 -autoupdate -tickrate 100

dit is nu mijn command lijn ik heb die tickrate nu hierin geplaatst dit is wss wel juist.
En de andere tickrate uit mijn config gehaald dus dat is ook opgelost.
nu nog die sv weg krijgen en mijn ip zien te vinden voor de andere pc's in ons netwerk
Reply
#14
// Minimum updates per second (Maximum= 100 increasing this will take more cpu power)
sv minupdaterate 10

de schuldige gevonden die sv is dus ook geen probleem meer.
Reply
#15
Die sprite error en de resource melding zijn standaard, ze zijn er altijd.
Er is dus niets meer fout met de server.
Join the Source Dedicated Server Support Group on Steam Community!
Source Dedicated Server (SRCDS)
Free to join, Live support! (When available)

http://forums.srcds.com/viewtopic/5114
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)