SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welkom: Lees dit eerst!
Exclamation 
Welcome to the Dutch support forums, these forums are Dutch only!
If you have questions in other languages please go to the correct Forums:
English: Click Here
Russian: Click Here
Spanish: Click Here

Welkom op de Nederlandse Hulp Fora. Hier kunt U allerlei vragen over de Source Dedicated Server stellen in het Nederlands. Wij zullen deze dan zo snel en zo goed mogelijk proberen te beantwoorden.

We houden het hier graag netjes, dus denk aan uw medemens en denk om U taalgebruik. Dit is een vriendelijke omgeving, dus begin niet bij de minste kritiek op de ander te schelden.

We zullen deze fora zo veel mogelijk bijhouden, ikzelf kom hier elke dag 3 of 4 keer en dan behandel ik alle vragen waarbij ik kan helpen. Natuurlijk is hulp altijd welkom, wij zijn allemaal mensen die hier eens met een vraag kwamen. Nu delen wij onze kennis weer met U.

Voordat U een vraag stelt willen wij dat U de volgende dingen doet:
  • Zoeken Op deze site is een zoekmachine ingebouwd, als U deze eerst gebruikt kunt U kijken of uw probleem zich al een keer bij iemand anders heeft voorgedaan. Zo kunt U het antwoord al vinden zonder het ons te vragen en hoeven wij niet steeds dezelfde vragen te beantwoorden.
  • Onderwerp Als U een probleem wilt plaatsten moet U een "Onderwerp" ook wel een naam geven aan het probleem. Doe dit zo precies mogelijk. Onderwerpen zoals "Help me!" hebben we niks aan, zoek dus een zo best passend onderwerp bij uw probleem.
  • Uitleg Als U een probleem plaatst geef dan zoveel mogelijk uitleg over wat er gebeurt en dergelijke. Wij willen graag zo veel mogelijk informatie zodat we het probleem sneller op kunnen lossen. Denk hierbij aan de volgende dingen: Windows/Linux (als het Linux is welke?), Processorsnelheid en maker (AMD/Intel), Hoeveelheid Geheugen en de Verbindingssnelheid (Download EN Upload). Aan dingen zoals "Mijn server doet het niet" hebben we niks.
  • Spam Wij zijn fel tegen spammen, als er gespammed word zullen deze berichten meteen verwijderd worden.

Als U nog vragen heeft hoor ik dat graag,
Drocona
Join the Source Dedicated Server Support Group on Steam Community!
Source Dedicated Server (SRCDS)
Free to join, Live support! (When available)

http://forums.srcds.com/viewtopic/5114

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)