SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IPTV Pro v8.0.2
[Image: 489377f363b8384c6bac115cc37e452f.webp]
Free Download IPTV Pro v8.0.2 | Android | 92.01 MB
Watch IPTV from your Internet service provider or free live TV channels from any other source in the web.

If you are using VLC to watch TV on your PC then this app is for you.
Features
* M3U and XSPF playlists support
* Playlists history
* Playing multicast streams with UDP proxy (proxy need to be installed in your LAN)
* Grid, list or tile view of TV channels
* EPG support in XMLTV and JTV formats
* Internal and external video players
* Parental control
This app doesn't contain any built-in channels, you should have your playlist with TV channels to use this app.
Setup instructions
* First you'll need to input m3u or xspf playlist, you can get it from your ISP or find free playlist in the web.
System Requirements:
Requirements: Android 4.2+
Home Page-
Code:
https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.iptvremote.android.iptv.pro

Quote:Rapidgator
3f8h0.IPTV.Pro.v8.0.2.rar.html
Fikper
3f8h0.IPTV.Pro.v8.0.2.rar.html
Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction
Reply
Jag har testat olika IPTV-tjänster under det senaste året och vill dela med mig av mina erfarenheter. Många tjänster lovar guld och gröna skogar men levererar bara avbrott, dålig support och sämre kvalitet än utlovat.

Den jag fastnade för till slut var IPTV Nordic. Bra variation på kanaler, filmer, serier och inte minst – kundtjänst som faktiskt svarar när man har problem. Det finns också IPTV Nordic one som jag testade parallellt. Båda har fungerat bra men jag tycker Nordic IPTV är något mer användarvänlig.

Det som är viktigt att tänka på är att man har en bra internetuppkoppling, helst fiber, och en pålitlig enhet som en Android-box eller Firestick. Installationen var enkel och jag kunde börja titta på bara några minuter.
Reply
Ik heb onlangs besloten om mijn tv-beleving te verbeteren door IPTV kopen via OmniPTV. De kwaliteit is fantastisch: geen vertraging, snel zappen en een gigantisch aanbod aan zenders. Voor mij dé oplossing voor betaalbare en betrouwbare televisie.
Reply
Voor iedereen die op zoek is naar waar je veilig IPTV kopen: zoek niet verder. De levering was snel, de kwaliteit superieur en het aantal beschikbare zenders is indrukwekkend. Werkt perfect met mijn TiviMate-app.
Reply
Als je overweegt om IPTV kopen, raad ik deze site zeker aan. Betrouwbaar, duidelijk en met een sterke klantenservice die je begeleidt waar nodig.
Reply
Dit is echt de beste IPTV die ik ooit geprobeerd heb. Zowel qua beeldkwaliteit als gebruiksgemak is dit een absolute topper.
Reply
Als je zoekt naar betrouwbare IPTV aanbieders, zit je hier goed. Alles werkt vlekkeloos met de MyTVOnline-app.
Reply
IPTV kopen via deze site was super eenvoudig. Binnen 10 minuten werkte alles perfect. Echt een aanrader!
Reply
Sinds ik IPTV via deze aanbieder gebruik, is mijn kijkervaring enorm verbeterd. Geen vertraging en superbeeld.
Reply
Ik besloot om IPTV kopen via IPTVKopenPro en ben zeer tevreden. Snelle service, stabiele verbinding en duidelijke instructies.
Reply
Bob Player IPTV is gebruiksvriendelijk en razendsnel. Perfect voor wie gewoon wil zappen zonder haperingen of frustraties.
Reply
IPTV kopen was nog nooit zo makkelijk. Binnen een paar minuten werkte alles. Support was vriendelijk en professioneel.
Reply
Jag testade Nordic IPTV och blev riktigt imponerad. Bra kanalutbud, fantastisk bild och inga avbrott alls. Rekommenderas!
Reply
Med Nordic IPTV får jag tillgång till ett brett kanalutbud i hög kvalitet. Installation tog bara några minuter. Allt bara fungerar!
Reply
Mijn IPTV abonnement werd snel geactiveerd en biedt alles wat ik nodig heb: sport, films en kids-zenders. Geweldige deal!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)