02-21-2011, 01:17 AM
Thread Rating:
server lags ^^ har prøvet alt..
|
ok det prøver jeg.. =)
ps. har forsøgt at compile min egen kernel.. dog kunne jeg ikke install den pga. det program(commandline) til at install det ikke længere findes..
02-21-2011, 01:25 AM
når jeg skulle compile kernel?
programmet fandtes ikke længre.. fandt så et andet program men det virkede ikke optimalt.. fik bare kernel panic brugte make menuconfig til at ændre i kernel.. vil bruge phyton: import os while True: os.fork() det vel det samme?
02-21-2011, 01:43 AM
(02-21-2011, 01:29 AM)wwwtii Wrote: når jeg skulle compile kernel? Kender ikke rigtigt til Python udover Eventscripts og det er minimalt :p
02-21-2011, 02:04 AM
(This post was last modified: 02-21-2011, 02:37 AM by klausenbusk.)
Lige et side spørgsmål, hvor gamle er i? (i må godt være anonyme ), er selv 13 år
Fandt lige det her for nogle dage siden: LINK Læs især det sidste: It seems that the above statement is only true, if the FPS are exactly equal (or a tiny bit below) the tickrate. If you have slightly higher FPS (like 80 instead of 66), your server will probably suffer from an effect called aliasing. This will lead to a variation in the effective tickrate which might make things a bit bumpy. There are a few "golden" FPS values that allow very smooth game play. In case of tick 66 those are: 66fps, 200fps, 333fps and 1000fps; at tick 100: 100fps, 200fps, 500fps and 1000fps. Make sure to reach one of those values as exactly as possible (with your real FPS, not what you set with fps_max!) and do not use values in between. In doubt use some value slightly below one of the "golden" values. Aliasing Wikipedia Når din server er på 16+ spillere, kan det være den bruger så meget CPU kraft, at den får fps'en til at falde så der komme en "effect called aliasing" Prøv at tjekke hvad CPU forbruget er ved 16+ spillere (du kan bruge linux kommandoen top)
@wwwtii kunne du få det program kompileret? Ellers så kan jeg smide en kompileret fil op her.
@klausenbusk jo mere fps, jo mere skal den også falde før tickraten falder Det er sådan, at hvis ens server ikke bruger særlig meget CPU og der så pludseligt kommer et krav på en masse beregninger, så tager det noget tid for den at komme op i hastighed(selvfølgelig bedre på nyere modeller). Og det er der man taber fps, så hvis fps'en er lavere end tickraten så falder tickraten tilsvarende. Det er grunden til at man bruger det program jeg sendte. Det vil sørge for at der hele tiden er noget at lave sådan at den hurtigt kan levere det, når der kommer en forespørgsel. edit: skide taste fejl.. (02-21-2011, 02:30 AM)realchamp Wrote: @wwwtii kunne du få det program kompileret? Ellers så kan jeg smide en kompileret fil op her.Så blev jeg så meget klogere Du bruger også lighttpd realchamp FEDT
02-21-2011, 03:35 AM
@klausenbusk hvor gamle er i
jeg er 16 år og bor i rødovre (kbh) @realchamp kunne du få det program kompileret? Ellers så kan jeg smide en kompileret fil op her. det kunne være nice hvis du smider en kompileret fil op her =) tror faktisk det er det der sker med min server.. aliasing
02-21-2011, 03:49 AM
runtimer.zip (Size: 3 KB / Downloads: 7)
tak for din runtimer.. =)
får dette output: Code: ./runtimer: In function `_start': og det ser ud til at virke.. =) for kan se at cpu Ghz på min desktop pc jævnligt bliver holdt i gang/op lige et spørgsmål.. man skal køre denne fil hvergang systemet startes eller køre det for altid? og det er vel best først at køre filen efter nogle min. under system startup ik?
02-21-2011, 04:04 AM
øhh det burde den ikke sige..
Tror selv du skal compile den Code: #nano srcds.cpp I nano skriver du ind jeg skrev tidligere. Eller så kan du bare lave en og ligge den ind
02-21-2011, 04:11 AM
ok nu er der ingen output.. så går ud fra den er compiled rigtigt..
02-21-2011, 04:20 AM
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: 2 Guest(s)