SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Løst][Plugins][Teamfortress 2] Hvordan installere jeg plugins ?
Rolleyes 
Hej Smile

jeg er rimelig ny til det her med srcds servere og jeg har kun lige fået lagt metamod og mani mod plugin over på min server. jeg har fundet et plugin jeg gerne vil havde (.smx) som bare kommer i en fil. Som sagt, hvordan installere man det ?

Håber i kan hjælpe Smile ...
-Tmuska
Reply
Tmuska Wrote:Hej Smile

jeg er rimelig ny til det her med srcds servere og jeg har kun lige fået lagt metamod og mani mod plugin over på min server. jeg har fundet et plugin jeg gerne vil havde (.smx) som bare kommer i en fil. Som sagt, hvordan installere man det ?

-Tmuska

Hejsa.

Du skal bruge SourceMod, før kan du ellers ikke bruge .smx plugins.
Reply
realchamp Wrote:
Tmuska Wrote:Hej Smile

-Tmuska

Hejsa.

Du skal bruge SourceMod, før kan du ellers ikke bruge .smx plugins.

jeg har prøvet at installere det Smile men værgang jeg starter min server så siger den der er fejl
Reply
Der er fordi der har været en opdatering til SourceMod.
Prøv den snapshot version der er: Windows: http://www.sourcemod.net/smdrop/1.3/sourcemod-1.3.0-hg2793.zip
Reply
realchamp Wrote:Der er fordi der har været en opdatering til SourceMod.
Prøv den snapshot version der er: Windows: http://www.sourcemod.net/smdrop/1.3/sourcemod-1.3.0-hg2793.zip

Skal se om det virker Smile tak Big Grin
Reply
Det virkede.. Skal jeg så bare putte den fil ind i min plugins mapp inde i sourcemod folderen ?
Reply
Tmuska Wrote:Det virkede.. Skal jeg så bare putte den fil ind i min plugins mapp inde i sourcemod folderen ?

Ja. Så nemt er det faktisk Big Grin
Reply
realchamp Wrote:
Tmuska Wrote:Det virkede.. Skal jeg så bare putte den fil ind i min plugins mapp inde i sourcemod folderen ?

Ja. Så nemt er det faktisk Big Grin

Ok Smile
Reply
Skal jeg skrive ngoet for at den loader den ?
Reply
Ja. Eller genstart serveren.

Skriv i selve server konsolen.
Code:
sm plugins load PLUGIN

PLUGIN er navnet på den .smx fil du vil loade. Du skal IKKE skrive .smx bagved den.
Reply
realchamp Wrote:Ja. Eller genstart serveren.

Code:
sm plugins load PLUGIN

PLUGIN er navnet på den .smx fil du vil loade. Du skal IKKE skrive .smx bagved den.

Der får jeg denne fejl: [SM] Plugin pyro++.smx failed to load: Required extension Dukehacks Extension" file <"dukehacks.ext> not running.

What to do :/ ?
Reply
Tmuska Wrote:

Code:
sm plugins load PLUGIN

Der får jeg denne fejl: [SM] Plugin pyro++.smx failed to load: Required extension Dukehacks Extension" file <"dukehacks.ext> not running.

Da du hentede det, var der flere filer med det?
Eller tog du kun selve pluginet? Du skal vist have den fil der.
Reply
realchamp Wrote:
Tmuska Wrote:

Code:
sm plugins load PLUGIN

Da du hentede det, var der flere filer med det?
Eller tog du kun selve pluginet? Du skal vist have den fil der.

Ok.. Men kender du/i nogle gode sider til at finde plugins.. Smile?
Reply
Ja.
Lige her: http://sourcemod.net/plugins.php
Reply
Hvordan kalder man admin menu frem når man er inde i spillet ?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)