SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Løst][Plugins][Teamfortress 2] Hvordan installere jeg plugins ?
Skriv i chatten:
Code:
/admin
Reply
Så sige den bare You dont have access to this command, jeg tror det kan havde noget med mig og så om jeg er linked op som admin :/ Hjælp Big Grin ?
Reply
Du skal skrive dit steamid ind i din addons/sourcemod/configs/admin.cfg fil.

Du kan se hvordan jeg har gjort her: http://forums.srcds.com/viewtopic/10524
(Det er til CSS, dog er det magen til TF2)
Reply
nu er jeg stød ind i endnu et problem.. Jeg er et smx plugin (Sourcemod) Der gør det at jeg kan bruge Thirdperso n view men ikke noclip god mode og buddha .. Men når jeg loader det så virker det fint, og når der sår skiftes map, så virker det ikke, selvom jeg loader det manuelt men sm plugins load tf2thirdperon så siger den bare det er succefully loaded, som det jo faktisk ikke er ... Hjælp Big Grin ?
Reply
Tror det er en fejl i .smx filen. Ikke rigtigt noget du kan gøre ved.

Eventuelt kan det være fordi at der er noget andet, som loader og ødelægger det der.
Reply
realchamp Wrote:Tror det er en fejl i .smx filen. Ikke rigtigt noget du kan gøre ved.

Eventuelt kan det være fordi at der er noget andet, som loader og ødelægger det der.

Fandt ud af jeg skal loade den efter vær map så virker det men kan jeg så gører noget ?
Reply
Tmuska Wrote:
realchamp Wrote:Tror det er en fejl i .smx filen. Ikke rigtigt noget du kan gøre ved.

Fandt ud af jeg skal loade den efter vær map så virker det men kan jeg så gører noget ?

Nej ikke umildbart. Du kan da lave .cfg fil til at loade det hver bane skifte.
Reply
Er ret ny... Kunne du evt. hjælpe med at skrive den og hvor den skal ligge ?
Reply
Tmuska Wrote:Er ret ny... Kunne du evt. hjælpe med at skrive den og hvor den skal ligge ?

orangebox/tf/cfg/server.cfg.

sm plugins load plugin
Reply
realchamp Wrote:
Tmuska Wrote:Er ret ny... Kunne du evt. hjælpe med at skrive den og hvor den skal ligge ?

orangebox/tf/cfg/server.cfg.

sm plugins load plugin

Tror det virkede Big Grin Men nu vil jeg gerne adde 2 af mine venner som admin men de skal ikke havde andre rettigheder en at kunne kicke, og skifte map Smile Hvordan gør jeg ?
Reply
Kig i admin_levels.cfg.

Inde i ..addons/sourcemod/configs.

Der kan du se hvad de forskellige bogstaver udgør.

Så sætter du dem bare til hvad de nu må. Husk at fjerne "z"!
Reply
realchamp Wrote:Kig i admin_levels.cfg.

Inde i ..addons/sourcemod/configs.

Der kan du se hvad de forskellige bogstaver udgør.

Så sætter du dem bare til hvad de nu må. Husk at fjerne "z"!

tror ikke rigtig det virker.. Når han kommer ind i serveren og jeg så skriver !admin og så player og så identyfy player og så hans navn så står der han ikke er admin ?
Reply
Har du givet ham de basale? En af dem, den skal han have før han er admin.("g" tror jeg)
Reply
realchamp Wrote:Har du givet ham de basale? En af dem, den skal han have før han er admin.("g" tror jeg)

Øhh ok det prøver jeg lige Big Grin
Reply
I orden Smile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)