SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
I can't get my server online, please help :)
Hey, i can't get my server online, i really don't understand why, but i hope you can help me.
I have forwarded 27000-27040.Tcp/udp
Iam running wireless internet on a linksys WRT54G Router.
My local ip is 192.168.1.105
My external ip is 85.218.142.207
I have 8Download/0,5 Upload. Internet speed.

I really don't know whats wrong, but i hope you can and will help me.

-Minizieger Smile

[Image: 511983233.png]

Attached Files
.jpg   Portforward.jpg (Size: 148.97 KB / Downloads: 8)
Reply
My startup list looks like this:

set runcmd=C\srcds\srcds.exe -console -game cstrike -maxplayers 16 +map fy_poolparty_v3 -tickrate 100 - autoupdate. Smile
Reply
Can you see the ports are open at:

http://www.canyouseeme.org?

Enter port 27015 and then check if it can be seen. (Your server must be running).
Reply
Jeg kan ikke se det lige nu, hvor jeg er i sommerhus. Og ikke har serveren og den samme router med. ;s. Regner med at komme hjem i morgen hvor jeg kan checke det Smile
Reply
Men, hvis jeg ikke kan se den er det så fordi jeg har forwarded den forkert??? Smile
Reply
Miniziegler Wrote:Men, hvis jeg ikke kan se den er det så fordi jeg har forwarded den forkert??? Smile

Ja det er det. Smile

Flytter lige til dansk support.

Og det er bare i orden, du skriver bare når du er hjemme.
Reply
To ting, skal jeg ha en statisk ip eller? Og hvis jeg ikke kan få den port forwarded ordenligt, kan jeg så ikke bare køre det der DMZ på routeren? Smile
Reply
Kan det passe, at jeg skal forwarde porten med min external ip, eller min local altså 192.168.1.105? Smile
Reply
Miniziegler Wrote:To ting, skal jeg ha en statisk ip eller? Og hvis jeg ikke kan få den port forwarded ordenligt, kan jeg så ikke bare køre det der DMZ på routeren? Smile
En statisk LAN IP vil være en fordel, men hvis du har styr på det hele vil det være fint uden.

En statisk extern IP vil være en yderst god idé, hvis du ønsker en offentlig server og populær server.

Miniziegler Wrote:Kan det passe, at jeg skal forwarde porten med min external ip, eller min local altså 192.168.1.105? Smile
Du skal portforwarde med din local ip. Du kan ikke se selv din externe. Smile
Reply
Skal jeg stadigvæk bruge en statisk extern ip hvis jeg slår det der DMZ til på routeren. Hvis jeg skal have den statiske extern ip, kunne du så hjælpe mig lidt med at lave/få en ? Toungue.

Jeg har prøvet at kigge lidt på det, statisk ip. Men jeg ved ikke om det her er rigtigt jeg har gjort Toungue.

Ip-Adresse: 192.168.1.105
Undernetmaske: 255.255.255.0
Standartgateway: 192.168.1.1

Foretrukken DNS-server:85.218.128.141
Alternativ DNS-server: 85.218.129.12
Reply
Der er i Tcp/IPv4 jeg har gjort det.
Reply
Statisk extern og statisk intern er ikke afhængelige af hinanden.

Intern er gratis, extern kan koste penge ved nogen udbydere.(statisk ip).

Det er der ser fint ud, men det er stadigvæk ikke nødvendigt med en statisk IP. Det kræver en del at finde ud af Wink

Men hvis du har en statisk intern ip, så slipper du for at portforwarde rundt, rundt, om og om igen. Men det er ikke nødvændigt. Jeg har det ikke, men nu har jeg så også den samme IP hele tiden, uanset hvad Smile (10.0.0.3)
Da jeg er alene i den switcher.

Men DMZ er ikke nødvendigt, det tillader bare ALT trafik igennem, først syntes jeg at du skulle prøve med port range. 27000 - 27040 TCP & UDP.
Og så kigge op på det link til den hjemmeside jeg gav dig tidligere, om din server virker. (mens serveren køre)
Reply
Lad os nu sige, at den ikke virker, hvad skal jeg så gøre? Smile Jeg vil gerne ha noget jeg kan prøve hvis serveren ikke virker. Da jeg først kommer hjem i morgen. Og da jeg tror du ikke er online Toungue. kl. 06:00-16:00 Smile
Reply
Hvis den ikke virker. Og den viser at den kan se din server på port 27015 inde ved http://www.canyouseeme.org. Så er det følgende der er noget galt med:
  • Windows Vista/XP firewall.
  • Antivirus programmet.
  • Andre programmer, Steam, MSN m.m.

Hvis den ikke kan se din server inde på den side, så har du ikke portforwardet rigtigt ellers så blockere din udbyder for den port.
Reply
Jeg har slået firewallen fra, og jeg har windows vista, antivirus programmet er avast, og jeg vil prøve at slå det fra. Jeg har ingen programmer som steam skype msn osv. åbne. Jeg har ikke checket om jeg kan se porten endnu, men jeg kan huske at, der står et eller andet add masterserver 69.xxx.xxx.xxx:27011 (Kan ikke lige huske hvor mange x'er der skulle være Toungue) det skriver den to gange med to forskellige ip'er. Og længere oppe i consolen står der et eller andet med port 27015. Så jeg ved sku ikke lige rigtigt men jeg vil checke porten imorgen. Smile Kan jeg tilføje din msn hvis du er på imorgen hvis jeg skal have noget hjælp? Toungue
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)