SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Please help me
Jeg har lige sagt nej til en masse tilbud om klaner. Jeg har ikke lige løst.

Hmm, har da spillet lidt WC3, det er da meget godt. Og lidt GunGame mod nogle venner.

Nej, den kender jeg ikke.
Reply
okey har lige et spørgsmål mere kender du bux.to?
Reply
Nej, dem kender jeg ikke!
Reply
ok har du din egen srcds?
Reply
Nej.. Har ikke nok upload til at jeg gider og bruge en masse tid på det. Selvom, det kun tager 5minutter at lave en Wink
Reply
ja jeg tænker på om jeg skal bruge penge på en server eller bare spille Big Grin
Reply
hvad synes duBig Grin og vil du ikke kigge min server fil igennem?? så er du den bedste
Reply
Hvis du vil have en dansk server, skal du nok hoste en selv. Fordi dem der er i Danmark, er så dårlige!

Ellers prøv nogle i Tyskland eller England.
Reply
ja det har du nok ret i Big Grin
Reply
Har selv haft en server igang. Damn det var noget laggy lag, når der var nogle stykker inde. Os når jeg spiller mix på danske servere! Det er noget være lort, for at være mild!
Reply
ja det har du faktisk ret lige min situasion eller sådan noget Big Grin
Reply
Har os diskuteret det et par gange... med nogle folk derfra, og nogle af deres kunder, som har en sponsor aftale. Kan bedst lide engelske servere, de er bare gode! Og ligemeget om jeg har 10ping mere, det gør da ikke noget. Jeg kan godt leve med det, da der ingen forskelv er. Men vil dog konkludere at, de er meget selvsikker på at deres i Danmark, er det bedste. Men de har bare overloaded deres servere for meget, desværre.

Har os et par venner der er imod dem, de bruger dem heller ikke mere. Og gider slet ikke og spille på dem!
Reply
hehe hvad er forresten din steamrateing min er formidabel/10
Reply
Jeg har 5.3, jeg spiller ikke så meget pt., har ikke lige løst. Vil hellere lave noget mere interessant. Smile
Reply
okey lyder interessant
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 11 Guest(s)