SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gmod Sever SRCDS
men når jeg har været inde i redigere i den der batch trykker jeg ctrl + s og så går jeg hen og trykker på batchen.. .
MEN så står der at den tjekker for fejl og så restarter den severen og så er den online.. . og sådan bliver den ved Sad

skal jeg lave en video og visse?
Reply
alså jeg tror det er fordi jeg ikke har noget program til og åbne alle de der filer.. . som "mdmp" "mst" "blob" "mdl" og MANGE flere.. .

men jeg har deamons tools.
Reply
Bistooen Wrote:ok.. . der var bare den skrev i starten sådan noget med at den ikke ku finde det xD

men nu lod jeg den stå i i 30 sekunder og så begyndte den rigtigt... .

Hehe, den tager et stykke tid.

Bistooen Wrote:jeg er nået rimlig langt nu.. .

Det kan tage ekstremt lang tid for folk at downloade det. Da der er en masse filer Smile.

Bistooen Wrote:men når jeg har været inde i redigere i den der batch trykker jeg ctrl + s og så går jeg hen og trykker på batchen.. .
MEN så står der at den tjekker for fejl og så restarter den severen og så er den online.. . og sådan bliver den ved Sad

skal jeg lave en video og visse?

Du behøver ikke at trykke på ctrl + S.

Prøv at start serveren op uden batch scriptet. Hvis du altså kan!
Ellers skal jeg nok lige guide dig Smile. Der har nemlig været problemer med det batch script. Ved ikke lige hvorfor.

Bistooen Wrote:alså jeg tror det er fordi jeg ikke har noget program til og åbne alle de der filer.. . som "mdmp" "mst" "blob" "mdl" og MANGE flere.. .

men jeg har deamons tools.

Du skal ikke åbne de filer, du alligevel ikke bruge dem til noget.
Reply
Quote:Du behøver ikke at trykke på ctrl + S.

Prøv at start serveren op uden batch scriptet. Hvis du altså kan!
Ellers skal jeg nok lige guide dig Smile. Der har nemlig været problemer med det batch script. Ved ikke lige hvorfor.

hvilken fil er det jeg starter severen med? er det ikke den der batch?
Reply
Jo, det er det. Men du kan os bare skrive det her, i denne samme box, som i du skrev run hvorfra det var forkert.

Du skal bare skrive: C:\srcds\orangebox\srcds.exe -console -game garrysmod -maxplayers 10 +map gm_construct -tickrate 100

Så starter du serveren op, med de indstillinger.
Reply
Sad 
altså inde i din guid viser du hvad der skal så i den der batch når man åbner den efter man har redigeret.. .
det har der aldrig stået i min Sad og når jeg kopire det her:

C:\srcds\orangebox\srcds.exe -console -game garrysmod -maxplayers 10 +map gm_construct -tickrate 100

i run sker der ikke noget
Reply
Hmm, så brug batch scriptet. Smile
Reply
laver lige en film, tror ikke du er helt med.. .
Reply
vær lige online.. .
Reply
Okay.
Reply
er igang med at uploade filmen til youtube.
Reply
hvis du ikke kan se den så vent i et par minutter.

http://www.youtube.com/watch?v=i8yvZWz6pfk
Reply
Okay, super kigger lige!
Reply
Okay, jeg så den lige..

Prøv bare at skrive dette i din batch fil:

Code:
start c:/srcds/orangebox/srcds.exe -game garrysmod +map gm_construct -console -tickrate 100

Og er du sikker på at du har en srcds.exe fil i orangebox mappen? Kig lige tak Smile.
Reply
den er klar nu
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 19 Guest(s)