SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gmod Server fejl
Hej

Jeg har brugt denne guide: http://forums.srcds.com/viewtopic/8632 . Den var meget god, men når jeg så kom til at mine venner skulle logge ind (Min server kører DarkRP btw) og var kommet ind og skulle spawne et våben, så blev det bare hængende i luften og man kunne ikke tage det op. Der står også i srcds.exe at der mangler noget fra en eller anden PLASTER mappe, og en masse ting fra nogle CS maps.. Det er ret underligt. Så hjælp mig. Hvis i ikke kan hjælpe mig, så kunne jeg meget gerne tænke mig en fuld upload af jeres server.

BTW. hldsupdatetool lavede heller ikke sin egen server.cfg , så den fandt jeg selv ud af at lave. (skriv hvis i vil have den, både DarkRP og sandbox)

Skriv hvis i mangler mere.

/Christian
Reply
Hvis du har prøvet at lave en Garry's Mod Server, og prøvet at spawne ting fra CS.
Skal du have installeret CS, for ellers kan du ikke loade de maps der er fra selve spillet. Det er nok derfor der stod noget i SRCDS.exe Smile.
(Vil jeg tro!)

Btw. hldsupdatetool.exe - laver ikke nogen standard server.cfg fil, den skal du selv lave Smile.
Reply
realchamp Wrote:Hvis du har prøvet at lave en Garry's Mod Server, og prøvet at spawne ting fra CS.
Skal du have installeret CS, for ellers kan du ikke loade de maps der er fra selve spillet. Det er nok derfor der stod noget i SRCDS.exe Smile.
(Vil jeg tro!)

Btw. hldsupdatetool.exe - laver ikke nogen standard server.cfg fil, den skal du selv lave Smile.

Hej, Tak for det hurtige svar. Men jeg har CS 1.6 CSCZ og CSS. Håber du kan hjælpe mig lidt mere. Og som sagt så må i gerne uploade hele jeres server mappe ting (kan det forklares Big Grin ? ) så jeg ikke skal bruge år på det.

/Christian
Reply
dasde Wrote:Men jeg har CS 1.6 CSCZ og CSS.

Ja, jeg mente at du skal have installeret server filerne, ikke selve spillet. Hvis det var det du mente.

Er ikke så god til Garry's Mod :/.
Reply
realchamp Wrote:
dasde Wrote:Men jeg har CS 1.6 CSCZ og CSS.

Ja, jeg mente at du skal have installeret server filerne, ikke selve spillet. Hvis det var det du mente.

Er ikke så god til Garry's Mod :/.

Måske er det, det. Men jeg aner ikke hvordan...
Reply
Altså når du installeret Garry's Mod med en kommando lignede:

C:/srcds/hldsupdatetool.exe -command update -game garrysmod -dir .
Skal du bare bruge den samme igen, bare med foreksempel:
C:/srcds/hldsupdatetool.exe -command update -game "Counter-Strike Source" -dir .
Reply
Okay, det prøver jeg
Reply
realchamp Wrote:Altså når du installeret Garry's Mod med en kommando lignede:

C:/srcds/hldsupdatetool.exe -command update -game garrysmod -dir .
Skal du bare bruge den samme igen, bare med foreksempel:
C:/srcds/hldsupdatetool.exe -command update -game "Counter-Strike Source" -dir .

Og forresten skal jeg skrive istedet for -dir så -dir C:/srcds
Reply
Nej, -dir . betyder bare det samme som der ikke er noget -dir.

Altså, du behøver ikke at skrive -dir C:/srcds - når du bare gør det med . , vil den bare installere det samme sted for hldsupdatetool.exe er.
Reply
Det skal jeg altså.

Men jeg kan ikke se om min server virker. Det er pga. når jeg vil gå en på vores router og forward nogle porte, så står der bare der kommer en timeout ting og mit internet crasher. Jeg aner simpelhen ikke hvorfor.

Hvis du har noget hjælp ville jeg blive meget glad.
Reply
Altså hvordan crasher? Sådan du mister adgang til internettet? Og kun har lokalt adgang?
Reply
realchamp Wrote:Altså hvordan crasher? Sådan du mister adgang til internettet? Og kun har lokalt adgang?

Sådan at internetet slukker og tænder igen lynhurtigt, og man bliver nødt til at oprætte forbindelse til routeren igen.
Reply
Hmmmn, noget ligne samme problem jeg har. :/

Jeg kan ikke finde nogen løsning pt. hvis jeg gør, får du den lige Smile.
Reply
Takker
Reply
Okay, her er lidt nyt..

Når jeg er alene på mit internet der hjemme crasher jeg ikke.(Så meget)

Når jeg crasher skal jeg til og identificer min router. (weird?)

Det har noget med en DNS(Domain Name Server) at gøre. Kan ikke lige finde ud af det, jeg skal lige se lidt mere på det.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 6 Guest(s)