SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problemer med folk ikke kan joine
Jeg kan godt joine med connect 80.162.113.118:27015 i konsollen.

Men dit surf_ag_texture_final map is missing. Du har vel prøvet og lave Fastdownload? Og så har du ikke gjort det ordenligt Wink. Derfor kan jeg ikke lige connecte.
Reply
nogen anelse med hvordan jeg kan fixe map tingen?
Reply
Èt minut til nytår!!!

Har du prøvet at sætte en sv_downloadurl? Hvis du har, har du så en hjemmeside til det? Hvor du kan have dine komprimeret filer på, som jeg f.eks. jeg skal downloade for at komme ind på din server.
Reply
jeg har en FTP server, på den pc jeg køre srcds... men når folk prøver at connecte til den melder den bare forkert password
(jeg kan dog godt connecte til den via min anden pc)
Reply
Er der password på din FTP server, som køre FastDL? Så er det da klart at man ikke kan downloade dem, det kræver da adgang, for at vi kan downloade dem. Smile.

Den anden PC, den er vel på LAN sammen med din egen?
Reply
Ja den køre lan men selve serveren køre jo ikke FTP
Reply
grunden til jeg satte op så man kunne komme til pc'en via FTP var sårn jeg bare kunne side fra den her pc og ændre hvad der nu skulle ændres
Reply
Nej, nej. Men du har en "FTP" server til at køre hjemme hos dig, hvori du har din fastdownloadurl sat til?
Reply
nej jeg har bare min FTP server til at kunne connecte til min server PC
Reply
Når på den måde. Smile

Alligevel, har du en sv_downloadurl "et eller andet" i din server.cfg?
Reply
nej som du nok kan se er den slet ikke på min server.cfg på første side
Reply
Aahhh, okay. Den havde jeg lige glemt.

Hmm, så er det nok et problem hos mig, eller sker det os med andre der tilslutter jeg din server?(Når de kan)
Reply
mange af de maps jeg køre er egnetlig nogle mange surf server køre med så det kan være de mapsne i forvejen + jeg har set den fejl ved andre pub server nogle gange hvor mine venner har kunnet downloade map og jeg ikke har kunnet
Reply
Garanteret et klient problem så. Hmm, må lige se efter en permanent løsning Smile
Reply
ok takker =)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 7 Guest(s)