SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
commands
hvordan sætter jeg password så jeg kan styre min server med hlsw?

er der en command man kan skrive så man kan se hvilke commands man kan skrive i serveren når den kører?

har spillet i nogle år, men første gang jeg bruger srcdsWink
Reply
Det "password" du skal sætte er et RCon password. (RCon = Remote Console)

Hvis du har en server.cfg skal du bare skrive rcon_password 123 ind i den, det er lige meget hvor.

Så nu er dit RCon password 123 Smile. (Du skal lige skifte map før indstillingerne bliver indlæst Smile)

Nej, det er der ikke. Men der er nogle lister med dem, rundt omkrig på denne hjemmeside eller andre steder Smile
Reply
realchamp Wrote:Det "password" du skal sætte er et RCon password. (RCon = Remote Console)

Hvis du har en server.cfg skal du bare skrive rcon_password 123 ind i den, det er lige meget hvor.

Så nu er dit RCon password 123 Smile. (Du skal lige skifte map før indstillingerne bliver indlæst Smile)

Nej, det er der ikke. Men der er nogle lister med dem, rundt omkrig på denne hjemmeside eller andre steder Smile

okay, mange tak.... nu har jeg ikke en server.cfg kan jeg hente en et eller andet sted eller skal jeg selv lave den og hvor skal den lægges ind henne? jeg har hentet en DM cfg men har ikke fået den til at virke endnu Big Grin
Reply
tror jeg sletter det hele igen, fandt lige din vejledning, så prøver lige at følge den, ser ud til noget jeg kan finde ud afRolleyes
Reply
Hehe, okay Smile
Reply
nu har jeg fulgt din guide, og min server lader til at virke perfekt på lan, men hvordan gør man det der med sine porte?.... hvis jeg så downloader dm config hvor skal den så lægges ind?...

ps. rigtig god guide du har fået lavet der, mange tak fra en noobRolleyes
Reply
i have install hosties mod at counter-strike source.
but when t say !lr and choose gun toss.
t and ct should be beaconed, but they doesent been beaconed. why?
do i need to enable something?
Reply
nissanclub.dk Wrote:nu har jeg fulgt din guide, og min server lader til at virke perfekt på lan, men hvordan gør man det der med sine porte?.... hvis jeg så downloader dm config hvor skal den så lægges ind?...

Haha Toungue.

Ja, du skal åbene nogle porte, hvad hedder din router? For så skal jeg nok vise dig en guide, til hvordan man gør det.
Hvis du har downloaded en dm config, skal du ligge den ind i cstrike\cfg\cssdm - men der er vist nok allerede en Smile.

burn127 Wrote:i have install hosties mod at counter-strike source.

burn127, please post in the english sector for support, this is only danish.
Reply
realchamp Wrote:
nissanclub.dk Wrote:nu har jeg fulgt din guide, og min server lader til at virke perfekt på lan, men hvordan gør man det der med sine porte?.... hvis jeg så downloader dm config hvor skal den så lægges ind?...

Haha Toungue.

Ja, du skal åbene nogle porte, hvad hedder din router? For så skal jeg nok vise dig en guide, til hvordan man gør det.
Hvis du har downloaded en dm config, skal du ligge den ind i cstrike\cfg\cssdm - men der er vist nok allerede en Smile.

burn127 Wrote:i have install hosties mod at counter-strike source.

burn127, please post in the english sector for support, this is only danish.

min router er en linksys Wireless-G Broadband Router, 802.11g 54MBIT, WRT54GL.. prøver lige det med DM senere
Reply
Okay, her en en guide til hvordan du gør det med din router(Også kaldt "portforwarding") :
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Linksys/WRT54GL/Counter_Strike.htm
Reply
fedt nok, mit står på spansk, ikke nemt at finde rundt i, kan man ændre sprog på router?
Reply
Hmm, ændre sproget. Er den købt i Danmark? Så skulle den da gerne være på dansk. Ellers prøv at kigge lidt rundt i den. Så kunne det være at du fandt det.
Reply
har rodet meget rundt i det, har også forsøgt at porte efter hvad jeg kan fra de andre billeder, da jeg tror jeg trykkede ok til det mistede alle mine coms forbindelsen til nettetSad så har reset den igen øvøv
Reply
Hvad mener du med at miste forbindelsen?

Routeren genstartede garanteret bare. Den gør de fleste. Så mister alle lige forbindelsen i nogle sekunder.

Eller hvordan oplevet du det? Prøv også at tage kontakt til producenten af din router, det kunne være at de ved hvordan/hvorfor den er på spansk, så du nok få den på engelsk i det mindste Smile
Reply
den smed alle af, men genstartede ikke, ventede i ca 10 min inden jeg reset.... men ja må vel have fat i dem.... men har nu også overvejet at købe en medd 10 porte så den er klar til lan party ogsåSmile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 7 Guest(s)