SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sponsorat.
Jeg ved ikke om dette er det forkerte sted at skrive det, men er der nogle der kender et sted der måske vil sponsorere en server til min clan?
- SRCDS & CS:S is cool Big Grin
Reply
Det vel et okay sted at spørge, men hvis i er en del i clanen koster det næsten ingenting at have sådan en kørende, hvis alle betaler meget lidt Smile
Reply
Faktisk et godt råd, men så havner spørgsmålet så på at, kan man stole på sine mates? - Kan jeg være sikker på at du betaler? Og ikke bare tager alle pengene og smutter.
Reply
Det så rigtigt nok, men du kunne få adresse og tlf numre på dine mates ?
- har jeg, på mine, og vi stoler på hinanden og det er så lidt så det er simpelthen fjing fjong ^^

Ellers må de alle betale forud, og hvis de så ikke betaler, så..
Altså hvis i alle er enige om det er der ingen knaster, men ellers vil de jo ikke få nogen admin powers eller noget?
Men bare snak med dem Smile
- Det skader ikke Big Grin
Reply
Ja, men hvad nu hvis de ikke gav dig de rigtige oplysninger?

Men altså, hvis du kender dem i virkeligheden, så er der ikke så meget at være bange for. For så vil jeg sige det er én god idé!

Ja, men jeg mente nu faktisk:

Hvis I nu besluttede jer til at vælge f.eks. én person i klanen der skulle betale, og I så sendte ham pengene via. banken.

Og han så bare smutter og siger "tak". Så kan I jo ikke gøre ret meget ved det. Med mindre I kender ham i virkeligheden.
Reply
realchamp Wrote:Ja, men hvad nu hvis de ikke gav dig de rigtige oplysninger?

Men altså, hvis du kender dem i virkeligheden, så er der ikke så meget at være bange for. For så vil jeg sige det er én god idé!

Hvis I nu besluttede jer til at vælge f.eks. én person i klanen der skulle betale, og I så sendte ham pengene via. banken.

Og han så bare smutter og siger "tak". Så kan I jo ikke gøre ret meget ved det. Med mindre I kender ham i virkeligheden.

Har også samme spørgsmål.. Kan man søge om sponsorat på dette forum ??

Og så, har tænkt på det der.. Men der er ikk ret mange i min clan som har mulighed for at betale, da de ikk har noget kreditkort, og de bor i England og andre spøjse steder.
Reply
source gamer Wrote:
realchamp Wrote:Ja, men hvad nu hvis de ikke gav dig de rigtige oplysninger?

Har også samme spørgsmål.. Kan man søge om sponsorat på dette forum ??

Og så, har tænkt på det der.. Men der er ikk ret mange i min clan som har mulighed for at betale, da de ikk har noget kreditkort, og de bor i England og andre spøjse steder.

Nej, det er nok ikke lige det rigtige sted. Jeg har set tråde hvori folk søger om det, blive lukket og slettet.

De skal bare have en "bank konto" de behøver ikke og have et kredit kort, eller noget andet. Bare en "medlems konto" i f.eks. Danske Bank, så kan de money transfer til dig. Men det koster 100kr,- at transfer penge.
Reply
Paypal er svaret.
ir can haz cookie?
Reply
Ja. Det er det vel Smile
Reply
Sikkert, nemt & hurtigt.

PS: LÆS LIGE MIN TICK THREAD! Takker
ir can haz cookie?
Reply
Jeg ved ikke hvilken forskelv der er Smile

Jeg vil nok gætte på, at det kun er ressource forskelven(som kræves af serveren), ellers ingen Smile
Reply
ok.......
ir can haz cookie?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)