SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mods til serveren:)?
Ja, men det er fordi du har WinRAR. (Normale .bsp filer åbenes ikke med WinRAR automatisk).
Ellers vil den hedde map.bsp.bz2

Men for at være sikker, kan du højre klikke på filen, og ned i egenskaber, så kan checke om den er .bz2 komprimeret Smile.
Reply
Neerup Wrote:ups den pakker det til bz2 som den skalSmile

JEg så forkert. dohh

Takker jeg leger med det i morgenSmile

Okay, hehe! Smile
Reply
Hvordan tester jeg så om det virker? Jeg har prøvet at slette alle mine maps, på min server, og min ven slettede også sine maps. Han joinede så serveren, og den dwnloade så mapen.. Virker det så ikke?

Takker
Reply
Skal jeg skrive det ind hver gang jeg starter serveren?
Reply
Hvordan downloaded den mappen?

Hvilken en skal du skrive ind hver gang?
Reply
altså jeg har bare uploadet fy_crates til min ftp server, og self. komprimeret mapen.

Jeg har så prøvet at starte en map/serveren, og s¨slette alle mapsne på serveren. da så min ven skulle joine min server, hentede den stadig væk mapen, så jeg går ud fra, at den henter fra min ftp server?? Smile Jeg troede bare at jeg skulle upoade alle mine maps til serveren, og n¨r jeg så skrev changelevel fy_crates, så kig den ind og fandt mapen på ftp-serveren.. Skal jeg have mine maps liggende 2 steder? Altså på min server/pc og på min ftp-server?
Reply
Ja, det skal du, ellers vil det ikke virke Smile Den henter jo mappet fra selve FTP-serveren, imens selve mappet køre fra serveren Smile.
Reply
hmm. Skal jeg skrive det sv_downloadurl ind hver gang jeg starter serveren, eller husker den det?

KAn jeg ikke teste om det ftp-server virker?
Reply
Du skal skrive det der "sv_downloadurl" ind i din server.cfg - for ellers er der kun problemmer.

Jo, du kan teste det via. slettet mappet i dit spil(kleint) - så skifter du bare til det du vil have, så hvis den downloader med .bz2 bagest, virker det - hvis den siger et eller andet "missing map ..." virker det ikke Smile
Reply
Altså hvor skal jeg skrive det ind i server.cfg? bare i sidste linie?

Vil det så sige, at jeg skal slette alle mine maps på min server(kilent), og så bare changelevel i server konsollen? Og så skal den selv gå på ftp serveren, og hente mapen? Er det rigtigt?

Takker
Reply
Ja, bare et eller andet sted, det er lige meget hvor Smile.

Nej, du skal IKKE slette de maps i din server mappe (cstrike/maps), dem skal du ikke slette!

Men du skal slette de maps der er i din steam mappe ---> C:/programmer/steam/steamapps/steam-acc/counter-strike source/cstrike/maps - Dem skal du slette(kun det individuelle map, som du tester med)

Når du bruger Fastdownload er det fordi klienten downloader mappet fra selve FTP serveren.

Men serveren skal jo os "spille" mappet, så derfor skal der være en præcis kopi af den samme map på serveren Smile.
Reply
nårr så er jeg medSmile Jeg prøver med det sammeSmile
Reply
hmm. Når jeg joiner min server, starter deb ned at downloade den fil fra serveren, men så går den videre til den næste fil, og så skriver den at din ikke findes på serverenSad det er en bsp fil som der mangler... Jeg har komprimeret bsp filen, og lagt den på min ftp server.

Hvad kan der være galt?
Reply
Du har ikke lagt filen det rigtige sted på serveren, som stien (sv_downloadurl) henviser til.

Er det et rigtigt domæne du har? Eller sådan et subdomæne eller de der free nogle?
Reply
Altså jeg har købt et domæne. Det er købt hos b-one. Jeg har lagt min maps i online-help.dk/cstrike/map/her ligger mapen så

Er det ikke rigtigt?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)