SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HJÆLP
Question 
Hej jeg har brug for hjælp til at få min server online! Jeg har åbnet for alle porte på min router! Men det hjælper ingenting kan stadig ikke få serveren online! Sad
Reply
Har du de-aktiveret din firewall?
Reply
realchamp Wrote:Har du de-aktiveret din firewall?

Altså slået den fra?
Reply
MikZer Wrote:
realchamp Wrote:Har du de-aktiveret din firewall?

Altså slået den fra?

Altså jeg har slået den fra...
Reply
Altså jeg er ikke lige frem mester til det her hehe har bare sat en server op med srcds guide... Men kan ikke få den online eller i så fald ved jeg ikke hvordan jeg får den online...
Reply
Ja, slået den fra Smile.

1. Du skal portforwarde:
27005 - 27015 TCP
27005 - 27015 UDP
(Hvis du har portforwarded dem alle sammen, har du med garanti ikke gjort det rigtigt).

2. Du skal skrive sv_lan 0 ind i din server.cfg(Så kan alle folk ude fra komme ind, selv om de ikke er på LAN).

3. Hvad router har du, få så kan jeg lige fixe en guide til hvordan man gør(Med Screenshots).
Reply
realchamp Wrote:Ja, slået den fra Smile.

1. Du skal portforwarde:
27005 - 27015 TCP
27005 - 27015 UDP
(Hvis du har portforwarded dem alle sammen, har du med garanti ikke gjort det rigtigt).

2. Du skal skrive sv_lan 0 ind i din server.cfg(Så kan alle folk ude fra komme ind, selv om de ikke er på LAN).

3. Hvad router har du, få så kan jeg lige fixe en guide til hvordan man gør(Med Screenshots).

Altså kan du ikke gøre det for mig med teamviewer?
Reply
Hmm, jeg ved ikke om jeg kan portforwarde din router via det. Kender det heller ikke særlig godt Smile
Reply
realchamp Wrote:Hmm, jeg ved ikke om jeg kan portforwarde din router via det. Kender det heller ikke særlig godt Smile

Altså min ven portforwarded alle mine porte men det virker ikk... Via TeamViewer gjorde han det altså han kunne godt portforwarde dem og han portforwarded dem alle men kan stadig ikke få den online Sad
Reply
Prøv at gøre det uden TeamViewer, det kan godt være den der har forsaget et problem.

Hvilken router har du? Så kan jeg vise dig hvordan du SELV gør det(det er altid bedst!).
Reply
realchamp Wrote:Prøv at gøre det uden TeamViewer, det kan godt være den der har forsaget et problem.

Hvilken router har du? Så kan jeg vise dig hvordan du SELV gør det(det er altid bedst!).
Okay, har en Dlink DI-524 AirPlus G Wireless Router
Reply
Brug denne guide:
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DI-524/Steam_Server.htm

Den er dog på engelsk, desværre! Men den er skide god!
Reply
realchamp Wrote:Brug denne guide:
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DI-524/Steam_Server.htm

Den er dog på engelsk, desværre! Men den er skide god!

Tusind tak! ;D
Reply
Virker det?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 5 Guest(s)