SRCDS Steam group


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvordan får jeg nye maps installeret
#1
Hej
Nu er serveren vis ved at køre godt.
så vil jeg gerne tilføje f.eks. hoejhus9
hvordan gør jeg det så det virker, vis jeg bare oppe dem i maps mappen så crasser serveren vis jeg skifter til dette maps
Mvh/Ziggi
Reply
#2
Det er faktisk ikke nogen "installation".

Du skal ligge dine maps ind i: cstrike/maps/.

Derefter skal du skrive dem ind i maplist.txt (Bemærk: Kun hoejhus9 ikke hoejhus9.bsp).

Og så skal du genstarte servern.

Crasher den vis du skifter til fx. de_dust2?
Reply
#3
realchamp Wrote:Det er faktisk ikke nogen "installation".

Du skal ligge dine maps ind i: cstrike/maps/.

Derefter skal du skrive dem ind i maplist.txt (Bemærk: Kun hoejhus9 ikke hoejhus9.bsp).

Og så skal du genstarte servern.

Crasher den vis du skifter til fx. de_dust2?
Nej så crasher den ikke, jeg troer måske jeg ikke lige havde tænkt på maplist.txt
Igen mange tak
Reply
#4
Det er så lidt, du er velkommen til at spørge om mere, hvis du har problemmer Smile.
Reply
#5
realchamp Wrote:Det er så lidt, du er velkommen til at spørge om mere, hvis du har problemmer Smile.

Tjaa det virker stadig ikke
men hvor mange filer skal jeg ligge ind jeg har hoejhus9.nav og hoejhus9.bsp men der skal vel lidt mere til troer jeg nu

Mvh/Ziggi
Reply
#6
Joo, kommer an på om du har dem. .bsp er selve mappet - .nav er navigations fil til bots - .res er til diverse filer - .txt er til en beskrivelse af mappets game, når du vælger team(I den sorte box til højre i menuen).

Er du sikker på at det er den rigtige Hoejhus.bsp du har?
Og hvad skriver den i din console inden den crasher?
Reply
#7
hvis jeg skifter til hoejhus9 og logger på serveren bliver min bruger smidt af. Jeg har så lige prøvet en anden der sker det samme

I spillet skriver den afbrudt missing map maps/fy_iceworld_css.bsp
disconnecting.

i spil concolen skriver den
Counter-Strike: Source
Map: fy_iceworld_css
Players: 1 / 12
Build 3531
Server Number 2
SetConVar: No such cvar ( mani_tickrate set to 33), skipping
SetConVar: No such cvar ( mani_nextmap set to cs_italy), skipping
No pure server whitelist. sv_pure = 0
CAsyncWavDataCache: 0 .wavs total 0 bytes, 0.00 % of capacity
Missing map maps/fy_iceworld_css.bsp, disconnecting


Host_Error: Disconnected

selve serveren skriver bare at brugeren er Disconnected

Der er sikkert noget jeg ikke helt er med på

findes der et godt sted at hente maps.

mvh/Ziggi
Reply
#8
ziggi Wrote:hvis jeg skifter til hoejhus9 og logger på serveren bliver min bruger smidt af. Jeg har så lige prøvet en anden der sker det samme

I spillet skriver den afbrudt missing map maps/fy_iceworld_css.bsp
disconnecting.

i spil concolen skriver den
Counter-Strike: Source
Map: fy_iceworld_css
Players: 1 / 12
Build 3531
Server Number 2
SetConVar: No such cvar ( mani_tickrate set to 33), skipping
SetConVar: No such cvar ( mani_nextmap set to cs_italy), skipping
No pure server whitelist. sv_pure = 0
CAsyncWavDataCache: 0 .wavs total 0 bytes, 0.00 % of capacity
Missing map maps/fy_iceworld_css.bsp, disconnecting


Host_Error: Disconnected

selve serveren skriver bare at brugeren er Disconnected

Der er sikkert noget jeg ikke helt er med på

findes der et godt sted at hente maps.

mvh/Ziggi

Lige en lille ting mere når jeg har skiftet til en af de ny maps
skriver min server en del af disse
error: material"maps/--------------"-- her er så henvisningen---: proxy"animatet texture" not found

der er så forskellige erroes, men jeg har flyttet de materials over der høre til.
er der noget i min server config file eller hvad.
Mvh/Ziggi
Reply
#9
Det er standard med de der "error material .....", og de kan be ignoreret.

Bruger du fastdownload? (sv_downloadurl).(Hvis du har dette, så fjern de hele)

Eller vent til omkrig 15:00, så kan jeg uploade hoejhus9, du mangler tilsynladende det i din ejen cstrike/maps folder, og du kan ikke downloade fra servern, siden du højst sandsynligt har sv_downloadurl på, som ikke er sat ordenlig op.

Eller prøv med en anden computer.

Og hvis det heller ikke virker så gå ind i din server.cfg og skriv:
Code:
net_maxfilesize 32
sv_allowdownload 0
sv_allowupload 0
Reply
#10
realchamp Wrote:Det er standard med de der "error material .....", og de kan be ignoreret.

Bruger du fastdownload? (sv_downloadurl).(Hvis du har dette, så fjern de hele)

Eller vent til omkrig 15:00, så kan jeg uploade hoejhus9, du mangler tilsynladende det i din ejen cstrike/maps folder, og du kan ikke downloade fra servern, siden du højst sandsynligt har sv_downloadurl på, som ikke er sat ordenlig op.

Eller prøv med en anden computer.

Og hvis det heller ikke virker så gå ind i din server.cfg og skriv:
Code:
net_maxfilesize 32
sv_allowdownload 0
sv_allowupload 0

sv_downloadurl i min server config ? der har jeg dette
// Specify HTTP download URL
sv_downloadurl " "

Jeg vil meget gerne have hoejhus 9 så kan jeg da se om de filer jeg har er de rigtige
mvh/Ziggi
Reply
#11
ziggi Wrote:
realchamp Wrote:Det er standard med de der "error material .....", og de kan be ignoreret.

Bruger du fastdownload? (sv_downloadurl).(Hvis du har dette, så fjern de hele)

Eller vent til omkrig 15:00, så kan jeg uploade hoejhus9, du mangler tilsynladende det i din ejen cstrike/maps folder, og du kan ikke downloade fra servern, siden du højst sandsynligt har sv_downloadurl på, som ikke er sat ordenlig op.

Eller prøv med en anden computer.

Og hvis det heller ikke virker så gå ind i din server.cfg og skriv:
Code:
net_maxfilesize 32
sv_allowdownload 0
sv_allowupload 0

sv_downloadurl i min server config ? der har jeg dette
// Specify HTTP download URL
sv_downloadurl " "

Jeg vil meget gerne have hoejhus 9 så kan jeg da se om de filer jeg har er de rigtige
mvh/Ziggi
du får lige min server config her
Code:
// server name
hostname "[DK] De_dust2 // Test"    // Hostname - displayed in server lists

// Execute Mani Admin Plugin
exec mani_server.cfg        // Execute mani_server.cfg
exec mani_quake_sounds.cfg  // Execute mani_quake_sounds.cfg

// rcon passsword
rcon_password "*********"        // Set rcon passsword. Leave blank to disable rcon

// Server password
sv_password " "        // Set server password. Leave blank to disable.

// Ammo
ammo_338mag_max 30     // awp
ammo_357sig_max 50     // p228
ammo_45acp_max 120     // ump45, mac10, usp
ammo_50AE_max 35       // deagle
ammo_556mm_box_max 200 // m249
ammo_556mm_max 120     // galil, sg552, famas, m4a1, sg550
ammo_57mm_max 100      // p90, fiveseven
ammo_762mm_max 120     // scout, ak47, g3sg1, aug
ammo_9mm_max 120       // mp5navy, tmp, glock, elite
ammo_buckshot_max 32   // m3, xm1014

// server cvars
mp_friendlyfire 0        // Turn on/off friendlyfire. Default: Off
mp_footsteps 1            // Turn on/off footsteps. Default: On
mp_autoteambalance 0        // Force clients to auto-join the opposite team if they are not balanced. Default: On
mp_autokick 0            // Kick idle/team-killing players. Default Off
mp_flashlight 1            // Turn on/off the ability for clients to use flashlight. Default: Off
mp_tkpunish 0            // Punish TK'ers on next round? Default: On
mp_forcecamera 0        // Force dead players to first person mode, effectively disabling freelook. Default: Off
sv_alltalk 0            // Players can hear all other players, no team restrictions. Default: Off
sv_pausable 0            // Can the server be paused? Default: Off
sv_consistency 0        // Force cleints to pass consistency check for critical files before joining server? Default: On
sv_cheats 0            // Allow cheats on server. Default: Off
sv_allowupload 0        // Allow clients to upload their custom decals to the server. Default: Yes
sv_allowdownload 0        // Allow clients to downnload files. Default: Yes
sv_maxspeed 320            // Maximum speed a player can move. Default: 320
mp_limitteams 10            // Max # of players 1 team can have over another. Default: 2
mp_hostagepenalty 0        // How many hostages a Terrorist can kill before being kicked, 0 to disable. Default: 5
sv_voiceenable 1        // Allow clients to use mic. Default: Yes
mp_allowspectators 1        // Allow spectators on the server. Default: Yes
mp_chattime 10            // Amount of time in seconds players can chat after the game is over. Lower value = faster map load change. Default: 10
sv_timeout 120            // After this many seconds without a message from a client, the client is dropped. Default: 65
mp_dynamicpricing 0     // Dynamic Pricing. Default: 0
net_maxfilesize 32

// round specific cvars
mp_freezetime 3            // Time in seconds to keep players frozen when the round starts. Default: 6
mp_roundtime 9            // How much time in minutes does a round last. Default: 5
mp_startmoney 3000        // Amount of money each player gets when they reset (16000 max) Default: 800
mp_c4timer 45            // The amount of time in seconds before bomb explodes after planted. Default: 45
mp_fraglimit 0            // Amount of frags a player can exceed before changing maps. Default: 0
mp_maxrounds 0            // Amount of round to play before server changes maps. Default: 0
mp_winlimit 0            // Max number of rounds one team can win before server changes maps. Default: 0
mp_playerid 0            // Controls what information player see in the status bar. Default: All - all (0), team names (1), no names (2)
mp_spawnprotectiontime 0    // Time in seconds to Kick players who team-kill after round restart. Default: 5
mp_timelimit 0           // Round time limit (minutes)

// bandwidth rates/settings
sv_minrate 25000            // Min bandwidth rate allowed on server. Default: 0 (unlimited)
sv_maxrate 30000            // Max bandwidth rate allowed on server. Default: 0 (unlimited)
decalfrequency 20        // Amount of time in seconds a player can spray their decal. Default: 10
sv_maxupdaterate 100        // Maximum updates per second that the server will allow. Default: 60
sv_minupdaterate 75       // Minimum updates per second that the server will allow. Default: 10
fps_max 250

// server logging
log on                // Enable server logging? Default Off
sv_logbans 1            // Log server bans in the server logs. Default Off
sv_logecho 0            // Echo log information to the console. Default On
sv_logfile 1            // Log server information in the log file. Default On
sv_log_onefile 1        // Log server information to only one file. Default No

// operation
sv_lan 0            // Will the server be public or Private LAN? Default: LAN & Internet - LAN & internet (0), LAN only (1)
sv_region 3            // Geographic location of the server. Default: World - Europe (3)
sv_contact    // Administrator email



sv_rcon_banpenalty 0

// Max number of times a user can fail rcon authentication before being banned
sv_rcon_maxfailures 10

// Number of times a user can fail rcon authentication before being banned
sv_rcon_minfailures 3

// Number of seconds to track failed rcon authentications.
sv_rcon_minfailuretime 20

// execute ban files
exec banned_user.cfg        // Execute banned_user.cfg
exec banned_ip.cfg        // Execute banned_ip.cfg

echo ***************
echo ***************
echo SERVER.CFG LOADED
echo ***************
echo ***************
som du kan se har jeg prøvet at ændre det du skrev, men måske har jeg over set noget.
Mvh/Ziggi
Reply
#12
Din config ser fint ud.

Download mappet her: http://realchamp.sserver.eu/srcds/downloads/hoejhus9.bsp

Og lig det ind i:
srcds/cstrike/maps/
Og:
C:/programmer/steam/steamapps/account-name/counter-strike:source/cstrike/maps/
(Selvfølgelig skal du bruge din ejen sti)

Og så bare genstart serveren og prøv så at joine.

Så skulle det gerne virke!
Reply
#13
realchamp Wrote:Din config ser fint ud.

Download mappet her: http://realchamp.sserver.eu/srcds/downloads/hoejhus9.bsp

Og lig det ind i:
srcds/cstrike/maps/
Og:
C:/programmer/steam/steamapps/account-name/counter-strike:source/cstrike/maps/
(Selvfølgelig skal du bruge din ejen sti)

Og så bare genstart serveren og prøv så at joine.

Så skulle det gerne virke!

Hej
1. Ja nu virker det på min account, men hvad så med andre der kommer på som ikke har den i deres maps ?
2. kan du give mig nogle gode råd om hvordan jeg bruger
Code:
sv_downloadurl " "
der kan man vel sætte en sti så maps bliver hentet eller ?
Mvh/Ziggi
Reply
#14
sv_downloadurl, kræver et webhotel der indeholder nogle komprimeret filer (.bz2).

Hvis du har det, skal jeg nok forklare dig hvordan og hvorledes Smile

- De skulle gerne kunne downloade det uden problemmer Smile
Reply
#15
realchamp Wrote:sv_downloadurl, kræver et webhotel der indeholder nogle komprimeret filer (.bz2).

Hvis du har det, skal jeg nok forklare dig hvordan og hvorledes Smile

- De skulle gerne kunne downloade det uden problemmer Smile

Hej
Nej det har jeg ikke pt. så den kan vi bare lade ligge
jeg har fået hentning af maps til at virke med
Code:
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
Er det ok sådan , eller skal jeg have nedenstående med
Code:
net_maxfilesize 32

Mvh/Ziggi
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 4 Guest(s)