SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fejl når min server starter
Hej
Jeg har følgende små ting der går galt når min server starter
(1.
falled to load ./cfg/main_plugin/data/main_player_settings.txt)
filen findes på serveren så hvad sker der her
(2.
Incorrect price blod version)
hvad er det jeg har opdateret servern flere gange
(3.
couldn't exec :/main_admin_plugin/defaults.cfg)
jeg har ikke sådan en file den har aldrig været der
server køre på vista med mani admin

mvh/ziggi
Reply
Hej, Ziggi.

1. Det er et Mani-Admin-Plugin problem, jeg har set det før og indtil vidre har jeg ikke fundet fejlen, men problemet har heller ikke nogen indfyldelse på servern.

2. Prøv at køre dit HldsUpdateTool med -verify_all til sidst i kommandoen(Da du downloaded filerne, gør det igen, men skriv -verify_all til sidst i kommandoen). Prøv også at klikke på dit HldsUpdateTool.exe program og gennemfør opdateringen(Du ser bare en sort box komme op, men hvis der er en i et stykke tid, er der en opdatering).

2a. Prøv at slette dine: ClientRegistry.blob og InstallRecord.blob, og opdater servern igen.

3. Det er os et Mani-Admin-Plugin problem, du mangler bare en konfiguration fil(defaults.cfg), den er ikke nødvændig, men hvis du ikke vil have fejlen til at komme skal du gå ind i: ./cfg/mani_admin_plugin/ og lave en fil der hedder defaults.cfg, det er nok en suske fejl af scripteren der har glemt at putte den ind.

4.Extra. Jeg har os Windows Vista, og jeg har selv haft samme fejl med 1'eren og 3'eren, det har ikke betydning.

Mvh. Realchamp.
Reply
Hej
Da jeg gjore som du skrev i 2'eren virkede mit mani admin ikke mere hvilken version skal jeg bruge.
Mvh/Ziggi
Reply
Hvad spil køre du?
Reply
Hej
Jeg køre Counter-Strike Source.
Mvh/Ziggi
Reply
Du skal bruge version:1.2BetaS. (Den nyeste)
Reply
Hej
Det er fint det er den jeg bruger, og jeg bruger også Metamod:Source 1.4.4 det er vel rigtig forstået at det er den jeg skal bruge til css.

Mvh/Ziggi
Reply
Hej
Jeg har nu det hele til at køre perfekt, Næsten !! jeg syntes ikke min super admin helt virker skal jeg ikke bare lave dennne clients.txt med steam id
eller hvordan? han alle comandoer bruges via admin menu eller hvordan ?
en clients.txt der giver fuld kontrol over det hele via steam id hvordan skal den se ud ?
håber du gider kigge på det.

Mvh/Ziggi
Reply
Hej, brug den her forklaring istedet Smile.
Den er lidt nemmere.

Okay, du skal først have dit SteamID.

Gå ind i ./cstrike/cfg/mani-admin-plugin/

Lav en .txt fil der hedder adminlist.txt .

Åben den og skriv dit SteamID ind den. (Kun: Steam_x:x:xxxxxx, ikke andet)

Gem så filen, og genstart server. så skulle det gerne virke.

Bare giv et reply så får du den i en detaljeret udgave.
(Dette her var den nemmeste måde at gøre det på).
Reply
realchamp Wrote:Hej, brug den her forklaring istedet Smile.
Den er lidt nemmere.

Okay, du skal først have dit SteamID.

Gå ind i ./cstrike/cfg/mani-admin-plugin/

Lav en .txt fil der hedder adminlist.txt .

Åben den og skriv dit SteamID ind den. (Kun: Steam_x:x:xxxxxx, ikke andet)

Gem så filen, og genstart server. så skulle det gerne virke.

Bare giv et reply så får du den i en detaljeret udgave.
(Dette her var den nemmeste måde at gøre det på).

Hej Kan jeg få en detaljeret udgave, og jeg er lidt forviret nu jeg trode at det var en clinets.txt det er det jeg har set i manualen og set flags med mere.
clients.txt er ikke nødvendig ?
Reply
Overhovedet ikke, alt det der skal gøres INGAME.
(Men du skal ikke slette den, den opbevare alt din data om admins)
Du kan os med gøre det med cleints.txt(kræver at man lige roder lidt mere med det), men det er MEGET mere besværlig.

Du skriver bare dit SteamID ind i adminlist.txt og genstater servern, så har du admin og så næste du skal tilføje en admin, gør du det via menuen. (@menuen, ingame)
Reply
realchamp Wrote:Overhovedet ikke, alt det der skal gøres INGAME.
(Men du skal ikke slette den, den opbevare alt din data om admins)
Du kan os med gøre det med cleints.txt(kræver at man lige roder lidt mere med det), men det er MEGET mere besværlig.

Du skriver bare dit SteamID ind i adminlist.txt og genstater servern, så har du admin og så næste du skal tilføje en admin, gør du det via menuen. (@menuen, ingame)

Hej
Perfekt jeg kan se den jo nu selv laver en clients.txt der kan jeg jo ændre flags.
takker
Reply
Nemlig Smile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 5 Guest(s)