SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
css server admin cw
Hejsa..

Jeg er forholdvis ny her på sitet, men har allerede hentet meget hjælp fra diverse guides her inde..

Jeg har fået sat en css server op og den kører fint.. Jeg har fået installeret mani plug in på den, så jeg kan kontroller den in game og har da også fået sat en config op, så jeg har password, rcon password og navn på serveren. Endvidere gjort den offentligt 0 = world.

Min udfordring er nu, at jeg gerne vil kunne sætte den op så jeg kan bruge den til clan war. Da det er det jeg primært vil bruge den til.. Da jeg synes det er noget nemmere at styre serveren vi en menu ligesom med mani plug in, vil jeg høre om det er muligt at få inkorponeret cw funktioner i den, eller få et andet tools? Vil gerne så jeg nemt kan skifte rundt..

Jeg har endvidere set i mani plug in in game, at der er sådan man kan skifte til forskellige opsætninger.. Hvor der blandet er war opsætning. Er det = cw? eller hvordan? og i så fald hvordan styrer jeg serveren ordentlig i forhold til cw. Derudover er der en ed.cfg man kan tilkoble, som dog ikke virker. Går ud fra man skal hente den, men hvor kan man hente den? Håber i kan hjælpe!
Reply
Nu orker jeg ikke mere..

Jeg har virkelig prøvet og søgt. Jeg har installeret min css server og har mani plug in der på. Den fungere og alle kan se den..

jeg vil gerne bruge serveren til css cw. Men før dette kan lade sig gøre, skulle jeg gerne kunne styre den i forhold til cw. Er der nogen der gider at hjælpe mig med at sætte den op og forklare mig hvordan det fungere.

På forhånd tak.
Reply
Definere "i forhold til cw".
Reply
Jeg ville bare gerne have at jeg kunne styre min server på en simpel måde. Så jeg havde en config, som passer med de regler som nu er for en pcw. Og når jeg så er indgame, kunne jeg være admin på den måde at jeg havde en menu i stedet for console. Så jeg kunne bind p admin, og når jeg så trykker p vil der komme en menu frem, hvor jeg kunne vælge i mellem forskellige commando. Så når jeg vil restart 3 gange, go live, så var der en commando til det, og knife runde osv. Endvidere, når en cw var færdig, vil jeg kunne fra menu med p ændre den fra war mode til normalt mode. osv.
Reply
Tjek realchamp guide: http://forums.srcds.com/viewtopic/10760
Ellers kunne du prøve http://www.gametech.com.au/product/warmod (har ikke prøvet det) ud, og fjerne mani admin.
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)