Threads: 41
05-04-2011, 10:16 PM
(This post was last modified: 05-04-2011, 10:21 PM by Andreas.Paludan.)
Har 4 servere... 2 af dem er online, og de 2 andre er ikke online... De har alle sammen de samme indstillinger, ud over forskellige porte. Folk kan joine de 2 servere, ved at "deltage i spil" over friends, eller finde den på nettet. De 2 andre servere kan man kun joine via console. Og hvis jeg har alle 4 servere åbne, kan man slet ikke joine nogle af dem, kun via console. Kan nogen hjælpe? Har det noget at gøre med, at sv_region skal være forskellige tal? Eller andet? SKRIV! ;D
Folk kan ikke joine min server, kun via console, hvor de skriver "Connect External IP:27018", min server kan ikke starte, hvis jeg tilføjer external ip til startop linje. Jeg kan desuden godt tilføje "Hostip External Ip" i serverconsole, men det virker stadigvæk ikke. Har også testet ved, at åbne server først, og css derefter. Har også prøvet at tilføj server (i foretrukne), men den kan ikke finde min server med external ip, kun den internale. Ved ikke hvad problemet er. Folk kan ikke joine mig, KUN med console, og det sucks! Håber jeg kan få noget hjælp. Har været ude for dette problem før, men det samme problem er sket af sig selv.
De kan heller ikke joine mig via internet tab.
Og så døde den eller hvad?