SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sourcemod VIRKER IKKE
Jeg har hele dagen frem og tilbage downloaded forskellige versioner af sourcemod.net, sourcemm.net og metamod.vdf. Jeg har placeret dem rigtigt osv, og stadigvæk virker det ikke. Jeg er nød til at have det til at virke, så jeg kan downloade alle de seje plugins! Håber der kan hjælpes realchamp, klausenbusk eller andre!
Reply
Prøv at reinstaller din server også prøve igen det kunne jo være du er kommet til at slette en fil som server ikke er glad for Big Grin
Reply
(04-12-2011, 05:24 AM)Andreas.Paludan Wrote:  Jeg har hele dagen frem og tilbage downloaded forskellige versioner af sourcemod.net, sourcemm.net og metamod.vdf. Jeg har placeret dem rigtigt osv, og stadigvæk virker det ikke. Jeg er nød til at have det til at virke, så jeg kan downloade alle de seje plugins! Håber der kan hjælpes realchamp, klausenbusk eller andre!

Sikker på at dit metamod virker, prøv meta list kommando

nu ved jeg ikke om du har downloadet fx sourcemod til windows eller linux så du har valgt forket styresytem har selv gjort det nogen gange Smile

Kan også være noget helt andet, kan du tage nogen screenshots af nogen af dine mapper? og vil godt se din metamod.vdf
Reply
Han fik det til at virke (med hjælp fra mig), ved at kopiere game-date fra den nyeste sourcemod-snapshot Smile
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
jep, tak klausenbusk Smile
Reply
Jeg kunne vel sende en reference til min første post i din anden tråd... Wink
http://forums.srcds.com/viewpost/102685#pid102685
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)