SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forskellige problemer med min srcds server. :P
Jeg har en hel masse ønskede addons til min server, men jeg aner ikke hvordan jeg installere dem... De kommer fra denne hjemmeside.

2)

Jeg kunne godt tænke mig at lære hvordan man koder sine egne menuer ind i serveren. Jeg vil meget gerne have, at jeg fx kan skrive !addons, så der popper en menu op, med alle mine addons i menuen, hvor jeg fx. kan klikke på 1. Super Admin, eller 2. Respawn Menu osv. Har hørt om sourcepawn, men jeg ved stadigvæk ikke hvad jeg skal gøre.

3)

I min autoexec kunne jeg godt tænke mig at finde ud af, hvad den der kommando linje hedder, hvor man også skriver sit Steam ID ind, så Steam brugeren automatisk bliver registeret som admin på de addons man tilføjer til autoexec dokumentet.

4)

Lige efter jeg installerede sourcemod og metamod på min server, får jeg denne besked to gange hver gang jeg åbner min server: Procedureindgangspunket ?AddProfileForThread@CVProfManager@@AEPAVCVProfileThreadEntry@@PAVCVProfile@@I@Z​ blev ikke fundet i DLL-biblioteket tier0_s.dll., og nogle errors i min command prompt.

5)

Jeg har også problemer med hvordan man får lagt fx skins over i sin skins menu, eller lyde/sange ind på sin server, fx hver rundestart eller rundeslut.

- Er du interesseret i at hjælpe mig ville det være virkelig nice! Vil du ikke kontakte mig her, kan du kontakte mig på APM-Steam@live.dk

På forhånd tak
Reply
1). Der skulle gerne være en kort installations guide i de tråde, hvor plugin-et er tilgængelig i.
Det kræver SourceMod og eventuelt andre krav.

2). Så skal du have fat i SourceSDK eller SourcePawn, muligvis Eventscripts(python). Jeg vil forslå SourcePawn hvis du ikke har erfaringer med andet. Python er også godt Smile

3).
Det kræver at du har Eventscripts og de plugins du benytter bruger auth manageren i Eventscripts.
Code:
es_load examples/auth/basic_auth
es_set BASIC_AUTH_ADMIN_LIST "STEAM_0:0:1337;STEAM_0:1:666"

4). Hent den seneste version tilgængelig for SourceMod og Metamod: Source. Gerne snapshot versionerne.

5). Dette kræver et addon eller et SourceMod eller tilsvarende plugin. Du kan søge på http://sourcemod.net/plugins.php og finde et, som passer helt specifikt til dine behov.
Reply
Takker for hjælpen!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)