SRCDS Steam group


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Løst] Installation af HLStatsX
#16
(03-09-2011, 07:24 AM)klausenbusk Wrote:  Den loader ikke server.cfg mere end 1 gang vel? (check end den siger f.eks mp_timelimit mere end 1 gang)
Det burde ikke betyde noget, men kom bare til at tænke på det, da du sagde at den lavede 3 log filer Big Grin
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
#17
Nu skal jeg nødig kaste mig ud i ordkløveri med så flink og hjælpsom en mand, med jeg tror jeg havde fanget meningen i første hug hvis du havde skrevet: "check om den siger ..." i stedet for "check end den siger" ....

Ovenstående er kun sagt for ikke at virke som en håbløs sag der ikke er værd at hjælpe. Jeg er dig meget taknemmelig for at du vil bruge din tid og ekspertise på mine kvaler.

Jeg har nu checked server.cfg og mp_timelimit optræder kun ét sted.
Reply
#18
Ikke det jeg mente (men kan være lige meget)
Men lad os udelukke at det er et addons som er skyld i problemt. (bare omdøb din addons folder), og se hvad den siger når du skriver log Big Grin
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
#19
Ok, jeg beklager ... men moving on.

Første logfil siger:

Code:
L 03/08/2011 - 22:40:52: Log file started (file "logs\L0308000.log") (game "C:\CssServers\PraestensLoft\orangebox\cstrike") (version "4426")
L 03/08/2011 - 22:40:52: Log file closed

Anden logfil siger:

Code:
L 03/08/2011 - 22:40:52: Log file started (file "logs\L0308001.log") (game "C:\CssServers\PraestensLoft\orangebox\cstrike") (version "4426")
L 03/08/2011 - 22:40:52: Loading map "de_dust2"
L 03/08/2011 - 22:40:52: server cvars start
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_nostats" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_teamplay" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_falldamage" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_weaponstay" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_forcerespawn" = "1"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_footsteps" = "1"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_flashlight" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_autocrosshair" = "1"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "decalfrequency" = "10"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_teamlist" = "hgrunt;scientist"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_allowNPCs" = "1"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_friendlyfire" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_fadetoblack" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_gravity" = "800"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_stopspeed" = "100"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_noclipaccelerate" = "5"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_noclipspeed" = "5"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_specaccelerate" = "5"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_specspeed" = "3"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_specnoclip" = "1"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_maxspeed" = "320"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_accelerate" = "10"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_airaccelerate" = "10"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_wateraccelerate" = "10"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_waterfriction" = "1"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_footsteps" = "1"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_rollspeed" = "200"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_rollangle" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_friction" = "4"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_bounce" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_stepsize" = "18"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "r_VehicleViewDampen" = "1"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "r_JeepViewDampenFreq" = "7.0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "r_JeepViewDampenDamp" = "1.0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "r_JeepViewZHeight" = "10.0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "r_AirboatViewDampenFreq" = "7.0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "r_AirboatViewDampenDamp" = "1.0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "r_AirboatViewZHeight" = "0.0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_timelimit" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_fraglimit" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "nextlevel" = ""
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_respawnwavetime" = "10.0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_tournament" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "tf_arena_preround_time" = "10"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "tf_arena_round_time" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "tf_arena_max_streak" = "3"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "tf_arena_use_queue" = "1"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_teams_unbalance_limit" = "1"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_maxrounds" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_winlimit" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_disable_respawn_times" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_stalemate_meleeonly" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_forceautoteam" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_autoteambalance" = "1"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_stalemate_enable" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_match_end_at_timelimit" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_scrambleteams_auto" = "1"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_scrambleteams_auto_windifference" = "2"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_alltalk" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_enableboost" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_enablebunnyhopping" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_allowminmodels" = "1"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_startmoney" = "800"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_roundtime" = "5"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_freezetime" = "6"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_c4timer" = "45"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_limitteams" = "2"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_competitive_minspec" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "bot_quota" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "mp_hostagepenalty" = "13"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_password" = ""
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_tags" = ""
L 03/08/2011 - 22:40:52: "tv_relaypassword" = ""
L 03/08/2011 - 22:40:52: "tv_password" = ""
L 03/08/2011 - 22:40:52: "deathmatch" = "1"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "coop" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_cheats" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_pausable" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_contact" = ""
L 03/08/2011 - 22:40:52: "sv_voiceenable" = "1"
L 03/08/2011 - 22:40:52: "tv_enable" = "0"
L 03/08/2011 - 22:40:52: server cvars end
L 03/08/2011 - 22:40:52: Started map "de_dust2" (CRC "257661651")
L 03/08/2011 - 22:40:52: server_cvar: "sv_accelerate" "5"
L 03/08/2011 - 22:40:52: server_cvar: "sv_stopspeed" "75"
L 03/08/2011 - 22:40:54: server_cvar: "sv_password" "***PROTECTED***"
L 03/08/2011 - 22:40:54: Log file closed

Tredje logfil er tom.
Reply
#20
okay, prøv at gøre som jeg skrev i mit forrige indlæg Smile
Jeg går i seng nu....
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
#21
Sov godt.

Jeg havde omdøbt addons til _addons og genstartet serveren, så jeg ved ikke helt hvad du mener.
Lol, sorry - går lige til den anden pc og skriver log
Den skriver stadig: "Currently not logging" som svar på log kommandoen.
Reply
#22
Forgæves brugte jeg et par timer først på natten på at løse problemet med at den ikke logger.

Lige nu har jeg sat "+Log on" i mine start parametre og fjernet alt vedr. log fra .cfg filerne. Desuden har jeg sat ip adressen ind som start parameter.

Fra consollen i spillet prøvede jeg at skrive "log on" ... hvorefter den påstod den loggede, men jeg kunne nu ikke finde tegn på det i form af filer på serverens harddisk.

Jeg håber I stadig vil hjælpe selvom jeg var en torsk, da Klausenbusk forsøgte at hjælpe i aftes.
Reply
#23
Fra den anden pc skriver du "rcon log" ikke? (for at tjekke)
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
#24
godt du tjekker - jeg er noob.

Fra den anden pc logger jeg bare på serveren via Lan og hopper ud i consollen, hvor jeg bare har skrevet "log". Som respons skriver den så at Log kan være enten On eller Off og at den er "not currently logging".
Nu har jeg prøvet rcon log med følgende (for mig) overraskende svar:

Usage: log < on | off >
currently logging to: file, cons
Det der undrer mig ovenpå ovenstående konstatering er, at der tilsyneladende ikke kommer nyt indhold i logfilerne i cstrike/logs når jeg spiller på serveren, selvom det kun er mod bots.
Den logger dog pænt kills osv til konsollen, men jeg kan ikke finde kills eller lign i logfilerne.
Reply
#25
Mener den først skriver til log, når du skifter map (men er ikke sikker)
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
#26
Jeg kan da lige prøve at skifte map med source mod, men det er nu tanken at serveren skal køre uden at skifte map ...
Reply
#27
Så kommer det til at lagge Big Grin (alle mine server skifter map efter 8 timer)
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
#28
Det lyder som noget jeg skal have tweaked ... men det venter jeg lige med at bekymre mig om Smile

Jeg slog addons til for at kunne bruge source mod. Men fandt bagefter en logfil med kills. Efterfølgende oprettede den dog ikke en ny logfil, så nu sidder jeg og prøver mig frem mellem de kombinationer af ting jeg har prøvet for nyligt for at få den til at logge kills igen.
Endelig ... der går åbenbart bare et stykke tid før den begynder at logge og de fleste gange har jeg bare logget ind og fået et enkelt kill før jeg er logget af igen for at tjekke.

Jeg gætter umiddelbart på at det er roundtime på 5 minutter der udløser at logging går igang. Det vigtige er dog at det virker.

Nu vil jeg prøve at teste HLStatsX og se om det virker efter hensigten ...

Tusind tak for hjælpen indtil nu.
HLStatsX har i hvert tilfælde opdaget mig som player - men eftersom jeg kun har spillet mod bots står jeg for 0 kills og 0 deaths... men herligt at det ser ud til at køre Smile

Jeg har dog forgæves ledt efter et sted hvor jeg selv kan bestemme om bot kills skal tælles med og hvor mange aktive spillere der skal være før logging går igang.
Reply
#29
Du kan godt selv bestemme end bots skal tælle med.
Game Settings --> Counter-Strike: Source --> Edit Servers --> CONFIGURE
Der kan du bestemme en del settings, IgnoreBots 0 for at bots skal tælle med og MinPlayers bestemmer hvor mange spillere der skal være før den logger kills Big Grin
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
#30
Med den gode hjælp herfra kører det nu.

Jeg skulle dog naturligvis lige have indføjet:

Code:
logaddress_add 192.168.2.250:27500

i min server.cfg igen, før det spillede.

Tusind tak!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)