SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Min server lagger?
Question 
Hej gutter.

Jeg har haft to servere kørende nogle dage på min bærbar.
Server 1: 188.114.158.173:27015
Server 2: 188.114.158.173:27016

Det hele kørte udmærket, indtil i dag. jeg kommer op og bliver meget overrasket over at der ingen er på serveren, (Jeg tjekker HLSW)
Jeg undre mig, men finder hurtigt problemet.
Pingen ligger omkring 600-2000, og den bliver ved men at stoppe med at svare, men det mest underlige ved det er, at serveren ved siden af køre helt optimalt. (Server 2) ingen problem der.

Jeg har Meta og source mod installeret på begge servere, Faktisk er det ingen forskel på serverne undtaget navn og ip.

Det undre mig bare at server 1 er så ringe forstillet til server 2.
Men havde dem begge kørende på samme tid uden at der var nogle problemer overhovedet.

Da jeg lavede server 2 kopierede jeg bare srcds mappen og lavede de nødvendige indstillinger om.

Hvis i er på ligeså bar bund som mig ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.

Tak for hjælpen hvis i kan hjælpe mig.
Reply
Kunne være nogle addons, som ikke kørte optimalt eller leaked memory.

Og checkede du serveren lokalt eller externt da pingen var så høj? Og hvad var CPU forbrug etc..
Reply
CPU forbruget ligger på 20-30%
Server 2 har samme plugins som server 1 så det skulle være underligt hvis det var det :s
tjekker serverens ping fra et andet netværk, igennem HLSW, og jeg kan heller ikke finde serveren på CSS
Reply
(03-08-2011, 04:20 AM)LightmaxD Wrote:  CPU forbruget ligger på 20-30%
Server 2 har samme plugins som server 1 så det skulle være underligt hvis det var det :s
tjekker serverens ping fra et andet netværk, igennem HLSW, og jeg kan heller ikke finde serveren på CSS

Sikker på at den forbindelse du sad på ikke havde problemer, i det som du checkede serveren?

Det kunne være at der var sket noget i de plugins på den ene server, som endnu ikke var sket på den anden.

Jeg tror ikke der er tale om en DoS angreb, da hvis det var sket havde du slet ikke kunne se serveren.

Og jeg er ret sikker på at fejlen ikke ligger i SRCDS, men nærmere i de plugins eller dit netværk Smile

Det kunne da også være at dit server net ikke kunne holde til det og der så kom høj ping efterfølgende. :p
Reply
Har du prøvet at genstarte dine game-servere?
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Genstartede min computer, ved ikke hvordan det kan gå til, men den virker nu. Smile
Reply
(windows Big Grin)
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Præsis, men opdateringer skal der jo til (:
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)