03-08-2011, 04:09 AM
Hej gutter.
Jeg har haft to servere kørende nogle dage på min bærbar.
Server 1: 188.114.158.173:27015
Server 2: 188.114.158.173:27016
Det hele kørte udmærket, indtil i dag. jeg kommer op og bliver meget overrasket over at der ingen er på serveren, (Jeg tjekker HLSW)
Jeg undre mig, men finder hurtigt problemet.
Pingen ligger omkring 600-2000, og den bliver ved men at stoppe med at svare, men det mest underlige ved det er, at serveren ved siden af køre helt optimalt. (Server 2) ingen problem der.
Jeg har Meta og source mod installeret på begge servere, Faktisk er det ingen forskel på serverne undtaget navn og ip.
Det undre mig bare at server 1 er så ringe forstillet til server 2.
Men havde dem begge kørende på samme tid uden at der var nogle problemer overhovedet.
Da jeg lavede server 2 kopierede jeg bare srcds mappen og lavede de nødvendige indstillinger om.
Hvis i er på ligeså bar bund som mig ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.
Tak for hjælpen hvis i kan hjælpe mig.
Jeg har haft to servere kørende nogle dage på min bærbar.
Server 1: 188.114.158.173:27015
Server 2: 188.114.158.173:27016
Det hele kørte udmærket, indtil i dag. jeg kommer op og bliver meget overrasket over at der ingen er på serveren, (Jeg tjekker HLSW)
Jeg undre mig, men finder hurtigt problemet.
Pingen ligger omkring 600-2000, og den bliver ved men at stoppe med at svare, men det mest underlige ved det er, at serveren ved siden af køre helt optimalt. (Server 2) ingen problem der.
Jeg har Meta og source mod installeret på begge servere, Faktisk er det ingen forskel på serverne undtaget navn og ip.
Det undre mig bare at server 1 er så ringe forstillet til server 2.
Men havde dem begge kørende på samme tid uden at der var nogle problemer overhovedet.
Da jeg lavede server 2 kopierede jeg bare srcds mappen og lavede de nødvendige indstillinger om.
Hvis i er på ligeså bar bund som mig ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.
Tak for hjælpen hvis i kan hjælpe mig.