SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Har et træls problem på min server.
Hey mennesker Smile har et virkelig træls problem på min server.

når jeg går ind i min server virker det hele fint nok. men nogen gange kan jeg ikke få

sm_admin
wcsadmin

og det er en DM server så kan heller ikke få "guns" frem

men så skal man bare relog og så virker det hele igen. og så sker det samme igen efter noget tid.

så hvis i har nogen ide om hvad dælen det kan være så ville jeg godt høre fra jer Smile

sig til hvis jeg skal sende nogen informationer fra serveren

/Benne
Reply

Det ville være fedt hvis du lige kunne smide nogle informationer på, som nævnt i readme. Wink
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
(01-12-2011, 06:56 AM)lol554 Wrote:  

Det ville være fedt hvis du lige kunne smide nogle informationer på, som nævnt i readme. Wink

GAme: Counter Strike Source
Start up command: C:\srcds\orangebox\srcds.exe -console -game cstrike -maxplayers 12 +fps_max 200 -port 27015 +map hoejhus9 -tickrate 33 -insecure

Admin mods:
WCSadmin
SAC: Super Admin CheeTaH

autoexec:
es_load wcs
es_xload super_admin_cheetah
es_load deathmatch
es_load estcommands
es_load jareth
es_load popup'

håber det er fint nok Smile
Reply
Har du sourcemod på? Der bruger man nemlig sm_admin...
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
Er det meningen er at der skal være et apostrof efter es_load popup? For det skal der nemlig ikke være Smile
Reply
ja har sourcemod på. og det der med es_load popup. det var en addon jeg hentet hvor der stod jeg skulle skrive det i autoexec. kan ikke lige huske hvad for en addon det var. men går straks igang med at lede

har tjekket lidt rundt omkring og kan sku ikke lige finde ud af hvorfor der står es_load popup. så prøver at fjerne det fra autoexec Smile
Reply
(01-13-2011, 06:06 AM)Benne Wrote:  ja har sourcemod på. og det der med es_load popup. det var en addon jeg hentet hvor der stod jeg skulle skrive det i autoexec. kan ikke lige huske hvad for en addon det var. men går straks igang med at lede

har tjekket lidt rundt omkring og kan sku ikke lige finde ud af hvorfor der står es_load popup. så prøver at fjerne det fra autoexec Smile

Der skal nok stå es_load popup, men det jeg er efter er det der ' (apostrof) som jeg kan se længere oppe. Det skal ikke være der Wink
Reply
nååh. nej det er der heller ikke i autoexec har nok kommet til at trykke på knappen inden jeg sendte den

nå. men det virker stadig ikke Sad
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)