SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ES_Tools Hjælp :D
JEg har et problem (Igen!) Når jeg overføre Es_Tools, og prøver at starte serveren, så komme denne error frem:

Procedureindgangpunktet GetCvarIF blev ikke fundet i DLL-Bibloteket vstdlib.dll

Tak for forhånd Wink
Reply
Hvilken version bruger du?

Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
http://forums.eventscripts.com/viewtopic.php?p=316846#p316846
Reply
Ok... Du kunne ikke lige finde ud af det selv en anden gang før du poster et topic?
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
Fejlen betyder med andre ord at du ikke har taget den nyeste version. Jeg er faktisk heller ikke sikker på, at om de har opdateret es_tools.
Reply
Mener jeg ikke at de har opdateret es_tools, og mener heller ikke der bliver arbejdet på det.
Som der står i det, link du linker til

NOTE: ES_Tools only works in the original Source engine, it does not work on Orange Box engine or any other new Source versions such as L4D. This means that you cannot use ES_Tools in Counter-Strike: Source anymore.
If you need est_ commands in Counter-Strike: Source for compatibility with old addons, use one of the alternative scripts providing compatible commands such as estcommands or est4css.

Læs det nederste grundigt Toungue
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
(11-06-2010, 12:05 AM)klausenbusk Wrote:  Mener jeg ikke at de har opdateret es_tools, og mener heller ikke der bliver arbejdet på det.

NOTE: ES_Tools only works in the original Source engine, it does not work on Orange Box engine or any other new Source versions such as L4D. This means that you cannot use ES_Tools in Counter-Strike: Source anymore.
If you need est_ commands in Counter-Strike: Source for compatibility with old addons, use one of the alternative scripts providing compatible commands such as estcommands or est4css.

Kan jeg så få Super Admin til at virke, hvis jeg enten installere estcommands eller est4css ?

- Siden Jeg kan bruge de fleste ting i Super Admin, dog ikke "Fun Commands" såsom, Godmod, Rocket osv. Det pirre mig en del, og jeg tror det er ES_Tools siden man ikke kan bruge det, der er skylden i det?
Reply
(11-07-2010, 04:34 AM)Liveboy Wrote:  
(11-06-2010, 12:05 AM)klausenbusk Wrote:  Mener jeg ikke at de har opdateret es_tools, og mener heller ikke der bliver arbejdet på det.

Kan jeg så få Super Admin til at virke, hvis jeg enten installere estcommands eller est4css ?

- Siden Jeg kan bruge de fleste ting i Super Admin, dog ikke "Fun Commands" såsom, Godmod, Rocket osv. Det pirre mig en del, og jeg tror det er ES_Tools siden man ikke kan bruge det, der er skylden i det?
du kan godt installere det og hvis du bruger est commands så får du alle undtagen desarmer til at virke mener jeg hvis du vil havde det på dansk så kan du downloade det her http://addons.eventscripts.com/addons/view/Super_admindanish
[Image: 1084800032.png]
jeg kan godt lide at jeg kun betaler for 25/25 men for over 30 i download men ville nu gerne have lidt mere i upload
[Image: b_560_95_1.png]
Reply
(11-07-2010, 06:59 AM)bigmage102 Wrote:  
(11-07-2010, 04:34 AM)Liveboy Wrote:  

du kan godt installere det og hvis du bruger est commands så får du alle undtagen desarmer til at virke mener jeg hvis du vil havde det på dansk så kan du downloade det her http://addons.eventscripts.com/addons/view/Super_admindanish

Tusind Tak så Big Grin
Reply
men du ska inte använda es_tools du ska använda eventscript istället

Dom har inbyggt es_tools i evenscript här är länken:
http://forums.eventscripts.com/viewtopic.php?f=128&t=40765
Reply
mustang94, hvor har du læst det?
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply

Forum Jump: