SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Srcds.exe Dur Ikke!
gå dog forhelvede til srcds.com (du kan også klikke i bunden her i forummet) for at se en install guide.. LOL
[Image: 1357982730.png]
(betaler: 10/10 Mbit, 189kr md.)
Reply
Det siges på SRCDS, under 3) Starting Srcds at:

First edit (or create) c:\srcds\cstrike\cfg\server.cfg like you want it to be. Now we are ready to run the srcds.
Click Start, Run, type in the box there:
c:\srcds\srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 16 -autoupdate
and press enter.
Your srcds is now up and running. (-game hl2mp if it's a HL2DM server ofcourse)
If you want to use the GUI mode, with the interface do not add any options to it. (just srcds.exe)

Det med streg under at mit problem... srcds.exe reagere ikke... så lad være med bare at dumb mig i nakken, jeg gør ikke noget forkert :s
Reply
(10-25-2010, 04:50 AM)Andreas_Paludan Wrote:  Det siges på SRCDS, under 3) Starting Srcds at:

First edit (or create) c:\srcds\cstrike\cfg\server.cfg like you want it to be. Now we are ready to run the srcds.
c:\srcds\srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 16 -autoupdate
and press enter.
If you want to use the GUI mode, with the interface do not add any options to it. (just srcds.exe)

Det med streg under at mit problem... srcds.exe reagere ikke... så lad være med bare at dumb mig i nakken, jeg gør ikke noget forkert :s
Nu er den guide der jo ikke up2date Smile
Reply
(10-25-2010, 05:27 AM)realchamp Wrote:  
(10-25-2010, 04:50 AM)Andreas_Paludan Wrote:  Det siges på SRCDS, under 3) Starting Srcds at:

and press enter.

Nu er den guide der jo ikke up2date Smile

Omg... den siger, at man bare skal åbne srcds.exe, hvis man gerne vil have med interface osv (den samme måde åbner Steam > Tools > Team Fortress 2 Dedicated Server), MEN... intet bliver åbnet når jeg åbner srcds.exe Smile
Reply
stop med det omg, det virker useriøs Big Grin
Har du lavet en helt frisk installation?
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
c:\srcds\srcds.exe skal vist også ændres til c:\srcds\orangebox\srcds.exe
Reply
ja, sådan ligger det, og ja, jeg har lavet en hel frisk installation Wink og jeg er ikke useriøs? jeg er helt seriøs med det her, det er derfor jeg laver den her tråd Toungue
Srcds.exe > Ingenting
Srcds Shortcut > Command prompt
Reply
Du skal køre srcds.exe med parameteret -game <game> (ex. cstrike). Så vil der poppe gui frem
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)