SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Srcds.exe Dur Ikke!
Ja hej, længe siden, jeg har et problem... SRCDS.EXE (altså den man åbner serveren med) vil lige pludselig ikke åbne mere... jeg har mange mange gange at få den åbnet, og updated en masse gange med verify_all i target line, og kør som administrator, men det er bare ligesom at den ikke reagere når jeg prøver at køre den... Der burde komme et lille vindue op, og så hvor man lige kan skifte rcon password, map, player limit osv, og så start serveren, men den kommer ikke op mere, ved ikke hvorfor...

Håber nogen ved hvordan jeg for den til at virke igen!
Reply
Bare start den med en kommando linje.
Reply
hvordan hvad hvor?
Reply
Check min installations guide Smile
Reply
link tak
Reply
Søg tak Smile
Reply
omg realmchamp, du er godt nok dårlig til at give svar og hjælpe
Reply
(10-23-2010, 11:52 PM)ap2670 Wrote:  omg realmchamp, du er godt nok dårlig til at give svar og hjælpe
Jeg undskylder, at jeg bare sidder her og hjælper dig helt gratis og hvor du kan bare komme at spørge om hvad du vil.

Jeg forlanger i det MINDSTE, at du selv opgivet noget før jeg hovedet ville spilde min tid på det.
Reply
jeg har søgt over det hele, både idag og igår, jeg kan intet finde, så kan du ikke engang skrive dit eget link omg.
hvis du skal hjælpe, så gør det ordentligt.
Reply
Google + "dansk counter-strike installations guide"

Hjælpe dig ordenligt? Jeg har da lige hjulpet dig det meste jeg kunne, samt fortalt hvad du skulle... ses om en uge.
Reply
Tak for ban realchamp? Jeg er ikke utaknemmelig på nogen måde, og jeg er ked af at jeg virkede utilfreds, jeg har bare haft en virkelig dårlig dag :s Har været så stresset og har haft så mange problemer idag... Undskyld.
Reply
så er det, den streg i ap2670, navn betød Big Grin
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Klausenbusk kan du hjælpe mig?
Reply
Newbie under dit navn ser ud til at passe Big Grin
Kender en som kan hjælpe, han hedder Google, du finder ham på http://google.dk
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad