SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Server er ikke online
Question 
Hej.

Jeg har åbnet porten 27015 UDP på min router
og jeg kan ikke connecte til min server medmindre jeg connecter med lan ip
dvs 192.168.0.103:27015
men ikke min rigtige ip:
BLEEPEDUDMÅIKKESE:27015
den siger bare at den ikke reager
og vis jeg joiner min Lan ip
siger den til mine venner Servern reager ikke

PLZ hjælp mig!

Bruger:
D-Link router
Dir 300

Port åbnet:
27015 UDP
Reply
Det forstod jeg seriøst ikke?

Men tror du har følgende problem; du kan sagtens tilslutte serveren lokalt, men du kan ikke selv tilslutte den, som at du ren faktisk sad et andet sted. Dette skyldes at din router eller udbyder ikke har "loopback", altså sådan at du kan se dine egne ting som et spejl.

Dine venner skal tilslutte sig din server med What's my ip address, create your own visitors IP image.

General er porten 27015 med protokollen UDP nok til at få "online".
Reply
(09-01-2010, 05:23 AM)realchamp Wrote:  Det forstod jeg seriøst ikke?

Men tror du har følgende problem; du kan sagtens tilslutte serveren lokalt, men du kan ikke selv tilslutte den, som at du ren faktisk sad et andet sted. Dette skyldes at din router eller udbyder ikke har "loopback", altså sådan at du kan se dine egne ting som et spejl.

Dine venner skal tilslutte sig din server med What's my ip address, create your own visitors IP image.

Det er mit problem altså

Jeg kan joine på lan Tab i server listen
men vis min venner joiner med What's my ip address, create your own visitors IP image bare min også:27015 så siger den Serveren reager ikke
har UDP 27015 Port åbnet i routern
Reply
(09-01-2010, 03:55 PM)Denni199 Wrote:  
(09-01-2010, 05:23 AM)realchamp Wrote:  Det forstod jeg seriøst ikke?

Det er mit problem altså

Jeg kan joine på lan Tab i server listen
men vis min venner joiner med What's my ip address, create your own visitors IP image bare min også:27015 så siger den Serveren reager ikke
har UDP 27015 Port åbnet i routern
Du ville ikke kunne se What's my ip address, create your own visitors IP image:27015, det er kun dine venner eller andet, som kan se det.
Reply
så det vil sige jeg bare skal joine på den der som er på lan tab og mine venner skal på What's my ip address, create your own visitors IP image:27015?
Reply
(09-01-2010, 08:18 PM)Denni199 Wrote:  så det vil sige jeg bare skal joine på den der som er på lan tab og mine venner skal på What's my ip address, create your own visitors IP image:27015?

ja.
Reply
Ok. Prøver at se om det virker vis ikke skriver jeg tilbage her inde Big Grin
Men bare for en sikkerhed's skyld gentager jeg lige og ser om det er rigtigt.
Så når jeg har åbnet min server skal jeg klikke lan i server vinduet og joine min server
Og vis andre vil joine min server skal de bruge What's my ip address, create your own visitors IP image:27015 og sådan kommer de ind?
Reply
(09-01-2010, 10:16 PM)Denni199 Wrote:  Ok. Prøver at se om det virker vis ikke skriver jeg tilbage her inde Big Grin
Men bare for en sikkerhed's skyld gentager jeg lige og ser om det er rigtigt.
Så når jeg har åbnet min server skal jeg klikke lan i server vinduet og joine min server
Og vis andre vil joine min server skal de bruge What's my ip address, create your own visitors IP image:27015 og sådan kommer de ind?

ja
Reply
her nu skal jeg fortælle dig hvordan du skal gøre.
Åben din port med 27015-27016 og så skal du gå ind på whatismyip.com for at finde din ip og så skal du bare gå ind i css og skrive connect *IP'EN* og så enter så skulle du gerne komme ind på din server og så skulle dine venner kunne joine fra steam og alle skulle kunne joine
Reply
(09-05-2010, 03:22 AM)Jyasko Wrote:  her nu skal jeg fortælle dig hvordan du skal gøre.
Åben din port med 27015-27016 og så skal du gå ind på whatismyip.com for at finde din ip og så skal du bare gå ind i css og skrive connect *IP'EN* og så enter så skulle du gerne komme ind på din server og så skulle dine venner kunne joine fra steam og alle skulle kunne joine

Sådan fungere det altså ikke altid Wink
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)