SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp mig med dette please!
Hej, jeg har før installeret srcds korrekt, men så begyndte det hele er kollapse, så jeg slettede selve hele srcds mappen, og prøvede igen, nu når jeg har installeret det, begynder den pludselig at sige sådan:

(Kig på billedet)

Attached Files
.png   Srcds fejl 4.png (Size: 75.18 KB / Downloads: 10)
Reply
Fjern de addons du har lignede. Da de åbenbart ikke er kompatible med SRCDS længere.
Reply
Får samme fejl!!!

Bare klik ok, serveren kom op og køre...
[Image: 958027259.png]
Reply
1. Jeg har intet downloaded, kun installeret hldsupdatetool så jeg for cstrike osv, har intet tilføjet til mapperne!
2. Serveren er oppe og kører, men jeg forstår ikke hvorfor den skal sige det? der må være noget galt siden den siger det, jeg sidst da jeg prøvede at joine min server, siger den at serveren er en ældre version eller noget i den stil, så noget er jo galt :S
Reply
(08-19-2010, 10:28 PM)ap2670 Wrote:  1. Jeg har intet downloaded, kun installeret hldsupdatetool så jeg for cstrike osv, har intet tilføjet til mapperne!
2. Serveren er oppe og kører, men jeg forstår ikke hvorfor den skal sige det? der må være noget galt siden den siger det, jeg sidst da jeg prøvede at joine min server, siger den at serveren er en ældre version eller noget i den stil, så noget er jo galt :S
Opdatere din server.
Reply
jeg har lige opdateret den i nat, den siger det samme... er der lige udkommet en ny hldsupdatetool eller er jeg gået glip af noget? jeg arbejder på min server hver dag, og jeg har ikke overset noget? jeg slettede hele srcds mappen og gjorde det forfra, og skulle kører min server, men stadig er der noget galt, aner ikke hvad der er?
Reply
Har du nogle addons der på? Hvis den er frisk installeret, går jeg ud fra at den er opdateret. Selvfølgelig der var en opdatering for nogle dage siden.
Reply
kan du sende mig et link om de nye opdateringer? og serveren er helt ny, helt frisk installeret, den siger stadig det samme.
Reply
Har du nogen addons?!
Reply
NEJ, DER ER IKKE ADDONS.
Reply
Prøv at opdatere den. Hvad har du ellers af styresystem?
Reply
Den kommer også med den fejl på min windows pc
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Hmm underligt. Det er sikkert noget VALVe har fucket up xD

Har i RunTime til VS? Kunne være derfor :O
Reply
har intet downloaded, stadig siger den der, men jeg går ud fra det har noget med valve, forbindelse eller lignende, fordi det er helt nyt, og har aldrig været på min pc før.
Ved ikke hvorfor.... men... PROBLEMET ER LØST? DET ER FORSVUNDET? har ikke gjort noget, ville bare lige køre den en gang til, så er den væk, garanteret valve der har fixed det.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)