SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
noget med porte
Jeg har virkelig brug for hjælp med denne her... den siger: "Couldn't allocate IP Port" eller sådan noget, og jeg er 110% sikker på jeg har skrevet den rigtige IP adresse! :/
Her er et screenshot...

Attached Files
.png   Srcds fejl.png (Size: 78.22 KB / Downloads: 17)
Reply
(08-09-2010, 11:17 PM)ap2670 Wrote:  Jeg har virkelig brug for hjælp med denne her... den siger: "Couldn't allocate IP Port" eller sådan noget, og jeg er 110% sikker på jeg har skrevet den rigtige IP adresse! :/
Her er et screenshot...

Er du bag en router? Hvilken IP-adresse bruger du? Hvad er IP-adressen på den computer du vil køre serveren fra?
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
--

Jeg tror at én tråd/post er nok... og næste gang lav lige en ny tråd istedet, tak.
Reply
Jeg er bag en router, altså yousee box trådløst hvis det er det du mener, jeg bruger min egen ip adresse, samme som jeg lavede srcds med, jeg vil køre serveren fra min ip adresse
Reply
Hvad starter du serveren med?
Reply
srcds
Jeg tror muligvis det er fordi jeg har sat noget forkert op på mine srcds folders. (og desuden bruger jeg orangebox)
Reply
Brug din INTERNE adresse, og ikke din EKSTERNE adresse!
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
hvordan finder jeg min interne adresse
Reply
Hvad er din start kommando?
Reply
den er:

C:\SRCDS\orangebox\srcds.exe -console -game cstrike -tickrate 33 -ip 90.184.56.248 -port 27015 -maxplayers 12 +map de_dust2 -autoupdate
Reply
Fjern -tickrate 33 -ip 90.184.56.248 -port 27015 samt -autoupdate.
Reply
Okay det prøver jeg, men nu er problemet jeg har slettet hele SRCDS, så du har vel ikke et youtube link eller noget som viser hvordan man installere det og sætter det op?
Dem jeg har fundet, siger de at man skal sætte kommando linjen op med: C:\SRCDS\orangebox\srcds.exe -console -game cstrike -tickrate 33 -ip 90.184.56.248 -port 27015 -maxplayers 12 +map de_dust2 -autoupdate, og det tyder jo på at være en fejl, så du har vel en tutorial som viser hvordan man både installere det rigtigt og sætter det op rigtigt?
Reply
Installere det som du har gjort. Men du behøver ikke at bruge din ip.
Reply
okay, men nu har jeg lige et andet spørgsmål, når jeg skriver ip config i command promp, eller command prompt, siger den:

Ipconfig blev ikke genkendt som intern eller ekstern kommando et program eller en batchfil
Reply
Du skal vist ind og slå det til som en Windows feature.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)