SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SRCDS - Host og Play på samme PC
Hej allesammen. Kan det virkelig ikke lade sig gøre at hoste sin egen SRCDS CS:S Server, og spille på den samtidig? Ved godt at det ikke er anbefalet, men er der ikke en måde? Har været lidt rundt på nettet og søge og fandt noget der antød til at man godt kunne, men kunne ikke helt få det til at virke :s Brugte nemlig valves "Source Dedicated Server" tool før, som man kunne downloade inde på steam. Der kunne jeg godt spille og hoste samtidig, der burde da ikke være så stor forskel?

Hvis jeg har SRCDS åbent, kan jeg overhovedet ikke joine nogen CS:S servers, heller ikke min egen. Men lige så snart jeg lukker serveren, kan jeg joiner serveres igen. Er der en konflikt på porte eller sådan noget? Det ligner at både serveren og CS:S bruger den samme clientport. Har prøvet at ændre det uden held.

Nogen der har en løsning?
Reply
På serveren: -port 37015 +clientport 37000
Og start serveren først.
Reply
jeg havde også samme problem engang men det var også noget med at starte serveren først og du kan sagtens køre og spille på samme pc jeg kan havde 4 servere 16 slots 100tick kørende samtidig med jeg spiller i en af dem og alle er fulde uden lag på en lorte computer som er 1 år gammel og kostede 4000 kr. da jeg købte den
[Image: 1084800032.png]
jeg kan godt lide at jeg kun betaler for 25/25 men for over 30 i download men ville nu gerne have lidt mere i upload
[Image: b_560_95_1.png]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)