SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[RESOLVED] Sourcebans på hjemmeside?
Hej jeg har et problem for jeg kører en server med sourcebans og så er det sådan at jeg bruger xampp og det skal jo køre før sourcebans er oppeSad og så ville jeg spørge om der var nogle der vidste hvordan man får det ind på en hjemmeside

Vist i ved det skriv!
Reply
Hvad mener du med at få det ind på en hjemmeside?
Reply
tror han mener hvordan han installere det men har du over hoved et domæne ellers er det jo åndsvagt at køre en hjemmeside med xampp så brug hellere et sted som 000webhost hver sød og brug dette link http://www.000webhost.com/330829.html og hvis du har problemer eller noget bare spørg hvis du ikke kan køre det over 000webhost så er der også en anden mulighed
[Image: 1084800032.png]
jeg kan godt lide at jeg kun betaler for 25/25 men for over 30 i download men ville nu gerne have lidt mere i upload
[Image: b_560_95_1.png]
Reply
(07-13-2010, 10:07 AM)bigmage102 Wrote:  tror han mener hvordan han installere det men har du over hoved et domæne ellers er det jo åndsvagt at køre en hjemmeside med xampp så brug hellere et sted som 000webhost hver sød og brug dette link http://www.000webhost.com/330829.html og hvis du har problemer eller noget bare spørg hvis du ikke kan køre det over 000webhost så er der også en anden mulighed

Hvorfor skulle det være åndssvagt at køre uden domæne???? En IP-adresse er jo blot tal, til forskel fra DNS som er bogstaver/tal...

@ontopic - Du kan hoste siden på en apache2-server eller IIS server med PHP-udvidelse på. Ellers kan du bare kontakte mig, så kan jeg hoste det for dig Smile
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
Altså Jeg kører den med xampp og har en .tk hjemmeside men det er bare fordi jeg tror ik den er oppe når min computer er slukket
Reply
(07-13-2010, 09:17 PM)Jyasko Wrote:  Altså Jeg kører den med xampp og har en .tk hjemmeside men det er bare fordi jeg tror ik den er oppe når min computer er slukket

Er den heller ikke

Computer slukket -> xampp slukket -> web site slukket
Reply
når du kører med .tk domæne kan du jo lige så godt bruge 000webhost hvor det kører hele tiden de har heller ikke nogen ads
[Image: 1084800032.png]
jeg kan godt lide at jeg kun betaler for 25/25 men for over 30 i download men ville nu gerne have lidt mere i upload
[Image: b_560_95_1.png]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)