SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kan ikke join min egen server?!
Jeg har et lille problem med min dedicated server. Sad
Hver gang jeg prøver på at join den, lukker spillet ned, og der popper en lille boks op, hvor der står:

"
Engine Error
Couldn't allocate any server IP port.
"

Håber at I kan hjælpe mig. Smile
Reply
Kan andre joine?
Prøv at læse de her tråde igennem, som er på google
http://www.google.dk/search?q=Engine+ErrorCouldn%27t+allocate+any+server+IP+port.&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGLL_da

Hvis du stadig ikke kan joine, så prøv at slette css mappen, (går jeg ud fra det er, når du ikke skriver noget)
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Kan du ikke lige smide din command line til at starte serveren?

Desuden så skal du i de fleste tilfælde bruge din INTERNE IP og IKKE din EKSTERNE IP (hvis du bruger +ip parametret)
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
Jeg ved ikke om andre kan join den, har hellere ikke portforwarded endnu.

Jeg starter min server sådan her:
C:\srcds\orangebox\srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 16 -autoupdate
Reply
Engine Error. Couldn't allocate any server IP port.

Betyder at den ikke kan finde en ip, hvor den kan allokere porten. Sæt din interne ip med +ip og så skulle det virke.
Reply
(07-05-2010, 06:54 AM)realchamp Wrote:  Engine Error. Couldn't allocate any server IP port.

Betyder at den ikke kan finde en ip, hvor den kan allokere porten. Sæt din interne ip med +ip og så skulle det virke.

Jeg gjorde som du sagde
Og Tjaa...

Nu lukker spillet ikke ned, men kan stadig ikke komme ind på den :S
Reply
Altså hvordan laver du lige serveren? Ingame eller hvad?
Reply
Jeg starter min server med en genvej, jeg har lavet på skrivebordet.

Det her er min genvej:
C:\srcds\orangebox\srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 10 -autoupdate +ip 192.168.1.25

Og jeg er 100% sikker på, at jeg har lavet det til min static ip.
Reply
(07-05-2010, 08:46 PM)Fnuggi Wrote:  Jeg starter min server med en genvej, jeg har lavet på skrivebordet.

Det her er min genvej:
C:\srcds\orangebox\srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 10 -autoupdate +ip 192.168.1.25

Og jeg er 100% sikker på, at jeg har lavet det til min static ip.

-autoupdate skal du ikke bruge - det bruges kun til LINUX. Prøv den her kode istedet for:
Code:
srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust +maxplayers 10 +ip 192.168.1.25 -port 27025

Smid scriptet i din orangebox-mappe hvor srcds.exe ligger
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)