SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvor skal man købe sin server
hey havde intet at lave så jeg laver lige en slags guide om hvor man skal købe sin server med grund til hvorfor

hey personligt anbefaler jeg ukgame
Ukgame
grund: ukgame har et meget bruger venligt kontrol panel med startup command editor så du selv kan fjerne vac og sætte det til samt ændre andre ting i startup commanden og så har de et indstallations program i deres control panel hvor du hurtigt kan indstallere f.eks mani admin plugin sourcemod hosties (bedre kendt som lr) metamod mani admin skins eventscipt også videre de har også en map indstaller hvor du kan indstallere forskellige map packs og hvis du skriver til support kan du nok også få dem til at adde flere map packs de har også en slags online ftp program hvor du kan redigere i filerne og uploade nye filer til serveren der er text editor program inbygget sådan kan du nemt ændre f.eks server.cfg og mange andre funktioner og ikke mindst er deres priser mega billige og deres ping er fantastisk deres ping er omkring den samme som danske servere selv om man bord i danmark og serveren ligger i england hvilket er pænt godt gået og så har de også en video guide til hvordan du kan adde admins og når du køber serveren skal du bare script dit steamid og så adder de dig til admin når de sætter serveren op autorestart ved crash.

Gameservers
Gameservers er også et godt server hosting selskab men det er langt fra så bruger venligt som ukgames så gameservers er ikke for nybegynderen og hvis du vil have slået vac fra skal du skrive til support for det hvor det kan tage fra 2 min til 3 timer får at de læser din besked og slår vac fra hvilket er nederen man ikke selv hurtigt kan gøre det og deres support er den ringeste jeg nogen sinde har set der går lang tid før de svarer de fleste gange de er fatter ikke en skid man skulle tro de ikke havde noget forstand på servere der er godt nok nogen supportere der kan finde ud af noget men det er ikke særligt tit at man får nogen af dem men gameservers har også et indstallations panel hvor du kan indstallere plugins og det men der har de ikke mani admin skins men alle de andre ting deres autorestart ved crash virker kun ca. 30% af tilfældende
hvor ukgames virker hver gang

det er de eneste servere jeg har haft lige nu har jeg en server hos gameservers
[Image: 1084800032.png]
jeg kan godt lide at jeg kun betaler for 25/25 men for over 30 i download men ville nu gerne have lidt mere i upload
[Image: b_560_95_1.png]
Reply
Ikke for at være hård, men det er en for tynd guide. Hvis du skal lave en guide omkring udvalg af serverhosts, så skal du rundt om hele flokken, dvs. også danske som fx. DSRack, GameHotel, osv. osv. - Hvis du ikke selv har erfaring med dem, så få info fra andre folk, spørg om deres oplevelser med deres hosts, og så husk at citere dem for det de fortæller dig. Udover det, kan du ikke lave en hosting-guide hvor udbyderne kun er bedømt efter din egen erfaring. Det kan jo være at en bruger herinde har haft elendige erfaringer med den ene eller begge af dine hosts..

Jeg kunne fx. også sige at http://www.vrod.dk er det allerbedste sted at købe server. Det koster kun 0 kr for en 64 slots server, og de kan ikke have flere kunder, med mig som den eneste
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
jeg er ikke den eneste der syndes det om gameservers og ukgame en af mine venner det også havde servere havde samme erfaring samt at han syndes også at ukgames support er mega god men det aner jeg ikke noget om eftersom jeg aldrig fik brug for support med den da den altid virkede som den skulle og jeg har også tænkt mig spørge en ven omkring cw-server.dk for han har haft en der men kender ikke lige nogen der har/haft en server nogle andre steder eftersom jeg anbefaler ukgame og de fleste af mine venner spørg mig hvor de skal købe en server hvor jeg jo altid siger ukgame da det er dem jeg har bedst erfaring med samt når de er købt ved ukgame så hvis nogen folk herinde har erfaringer med nogle servere hosting firmaer ville det være cool hvis i gad og bruge 2 min på at skrive en guide
[Image: 1084800032.png]
jeg kan godt lide at jeg kun betaler for 25/25 men for over 30 i download men ville nu gerne have lidt mere i upload
[Image: b_560_95_1.png]
Reply
Du skal bare have en masse flere detaljer med. Den anmeldelse duer lige pt. ikke til noget.
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)