Threads: 12
jeg kan måske få support til det jeg prøver
jeg kan godt lide at jeg kun betaler for 25/25 men for over 30 i download men ville nu gerne have lidt mere i upload
Threads: 22
Du skal i hvert fald høre dem ad, det er deres ansvar at sørge for at tingene bliver iorden igen
Slå den med jeres fiberforbindelser...
Threads: 22
Jeg tror ikke at mani eller eventscripts er opdateret endnu, så du må væbne dig med tålmodighed
Slå den med jeres fiberforbindelser...
06-26-2010, 01:15 AM
(This post was last modified: 06-26-2010, 01:43 AM by bigmage102.)
man skal bare bruge orangebox edition ved mani og tf2 versionen ved eventscript så jo det er det men jeg tror jeg har fundet problemet det er fordi man skal åbne vdf files og skrive _i486 til sidst hvis man har linux som styresystem
edit Mani Admin Virker Nu men eventscript gør stadig ikke men tror jeg kan lave det
hey fandt ud af at eventscript ikke er blevet lavet til det nye css så det er derfor det ikke virker endnu
jeg kan godt lide at jeg kun betaler for 25/25 men for over 30 i download men ville nu gerne have lidt mere i upload
hey alt virker nu undtagen eventscript som jeg bliver nød til at vente på orangebox opdateringen kommer men jeg har også indstalleret sourcemod metamod og sourceban som jeg også fik til at virke så nu virker sourcemod metamod mani admin dos attack fixer sourceban så hvis nogen har brug for hjælp med de plugins så bare skriv til mig